seeyaaa

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Nina Larsson - 19 februari 2014 20:07

Sitter hemma ensam, snorig o värk .. En bebis som trycker o bökar, brännande ögon .. Sen har världens bästa pappa kommit o fixat katt lådan, ätit middag med mig och så underbar som han är tagit med Dante hem till dom så kommer han hit med honom imorgon bitti .. Så slipper ja ner igen för dessa jävla trappor.. ! Som sagt de är pest o pina när Jimmy jobbar eftermiddag o sen får ja dåligt samvete att ens min pappa ska komma hit o hjälpa som själv har svåra smärtor o får jobba som tio personer på hans arbete.. :( skit oxå.. Men de är tur han vet hur mkt ja älskar han o mamma med <3

Säger god natt alla !

Av Nina Larsson - 19 februari 2014 15:08

Bilderna nedan visar ganska tydligt hur mkt magen sjunkt o känslan av befrielse arr se är lättare o andas samt känner ja mig nästan halvt smal nedan för brösten :D haha .. De händer så sjukt mkt som man fan inte hänger med.. Men nu ser ja ju tydligt hur den sjunkt .. De är så häftigt !

Och sen en annan sak, stort grattis finaste anniken till er dotter o början på erat familje liv .. <3 Herregud varje kotte man känner får ju så här "tripp trapp trull " .. Och snart en till vän :) åh så roligt !

Sen så började ja klia mig på skallen o kände när ja såg packningen till bb .. Jag fick så skratta för de kändes som att vi skulle flytta dit, men fått så många bra råd o vill ju ha med allt o sen till de andra så hatar jag o packa :D alltid för mkt eller så för lite.. Känner mig som dom från sunes sommar då de packar hela husvagnen full o blir så tungt med allt så hus vagnen tippar bakåt :D familjen lödder :D

Men nu efter råd o tips från mammor i Norrbotten så fick ja till de ;) en större väska med allt till oss,bebis samt skötväskan .. Ska bara ha med mig sen handväskan med iPad,laddare o lite hygien artiklar :) de lilla som behövs o ryms ! :) så sen är de bara bebis kikar ut :)

Sen så ledsamt , men förståeligt att sambon ska iväg o jobba .. Men jag HATAR hans eftermiddags pass.. Så sitter här hemma o ruttnar , men pappa o mamma skulle nog komma en sväng.. Byta i katt lådan mm :) för Jimmy gör de inte för då kräks han haha..och jag rör de inte medans jag är gravid ! Men ska ta o laga nå middag iaf.. Sen suttit o tänkt på inredning o blir inte riktigt klok på något.. Är så mkt ja vill göra ..:)

Känner mig ganska trött i ögonen .. Men samtidigt vill ja göra något, är så fint ute oxå idag :)

Nå fortsätta lyssna på musik ..

Av Nina Larsson - 19 februari 2014 08:32

Kan inte mer än le o hur lite de är kvar nu av graviditeten o hur mkt man varit med om under så kort tid.. De är helt otroligt o så ha en frisk liten levande människa inom mig som kommer vara en del av mig o Jimmy ! En mini kopia.. Känner mig stolt att bli mamma o få dela den upplevelsen med den bästa i mitt liv.. Har aldrig tvekat. Igår hos Bm o efter så kände så starkt när ja såg på Jimmy.. Hur mkt han för mig, följt med i princip varje Bm besök, föräldrautbildningen, stöttat upp mig.. Tagit hand om mig på bästa sätt och allt han gör.. Och Bm sa igår att de första månaderna med bebis så kommer vårat förhållande vara på prövning..

Vi sa att vi vet de, men berätta att vi har alltid direkt pratat om de som känns jobbigt och alltid möta halv vägs o visst har man ibland gått hemifrån o känt bara "idiot" .. Men man har alltid löst saker, sagt förlåt .. Jag har lite mer svårare o säga förlåt än Jimmy .. Men de är för att jag är så rädd o missbruka ordet förlåt.. Alltid tidigare sagt förlåt för lilla minsta fast jag aldrig gjorde fel.. Utan sa de mest tror jag för den andre pga att de skulle va lättare o gå vidare.. O tänker aldrig sänka mig så lågt !

Men jag tror då vi båda har sån stark relation till varandra så känns de som att allt kommer gå bli bra o förhållandet kommer växa starkare ! Ni kanske tycker ja skriver mkt om förhållandet, hur mkt ja älskar han o vad han gör mm .. Som en vän sa : du behöver inte förklara dig på bloggen, skriv de du känner mest" .. Och de är så ja känner, ren lycka o glädje..

Ligger på soffan ännu med en snarkande hund.. Ska ta o kliva upp, ut med honom,äta frukost och sen bara vara.. Fara till svärmor en stund.. :) sen en annan sak, vaknar av världens solsken i ansiktet.. Så härligt..

Bjuder på dagens tre första bilder : baby gymmet av maja gumman som ja älskar med färger,ljud mm , solsken ute, gravid vecka :)

Ovido - Quiz & Flashcards