seeyaaa

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Nina Larsson - 20 februari 2014 20:28

Dagen började tidigt, låg på soffan ett tag o skrev mejl med Sandra som var på väg in på förlossningen som hade rally förlossning .. Hon är nog född för att föda :) haha .. O efter bara 2 timmar senare då jag satt hos svärmor så fick vi då se en bild på en liten tös :) så himla roligt o stort grattis igen till er nya familje medlem :)

Satt hos svärmor o tog rn kaffe .. O för att komma ut en sväng, men har haft en tung dag med tryck neråt .. Så få se när man får, vissa tror att ja får tidigare ..men har ställt in mig på övertid ! Och sa till svärmor att ja skulle vilja ha en igång sättning o då bli av med allt men samtidigt så känner ja som så att har ja stått ut så här länge med foglossningen o all smärta så kan ja härda ut tills bebis vill komma självmant :) bara 19 dagar kvar idag.. Känns häftigt o lite skrämmande oxå ..

Sen verkar de vara flickornas år, redan 5 personer ja känner som alla fått flickor.. O minst 4 st till ska ha före mig.. Så ska bli kul o se vad se får :) är så spännande då de riktigt är en baby boom nu :D

Vet inte men ja känner mig mkt introvert o försöker bara ta bort allt negativt man varit med o fått ta,alla tårar , frustration , smärta varje dag, alla råd o inte råd, alla kommentarer mm.. Ja försöker bara intala mig att de kommer gå bra .. Jag är värd det o hoppas de går fort :)

Har inte gjort mkt idag o känner mig totalt färdig som människa.. Svärmor har oxå bjudit på middag o rastat Dante ! Tack snällaste du för allt <3

Sen kom Annika med barnen så Dante fått busa av sig o jag fått umgås med någon under kvällen så de var så roligt att ni kom o blev så tyst när ni for..

Nåja annars blir de soffan o sova.. Om ja orkar så hade ja tänkt ta en varm dusch o sova !

God natt alla <3

Av Nina Larsson - 20 februari 2014 08:07

Ligger på soffan men ska snart kliva upp.. En jobbig o lång natt, sambon slutar sent o nu när ja sover på soffan så vaknar jag direkt.. Somnade om iaf efter 1 timme, sen fått springa på toa, snyta mig mm ! Funderat mkt och sånt .. Känt mig lite så där..

Sen så har ja varit vaken sen kl 6 , pappa hörde av sig vid halv sju o fick då hem vår lilla vän Dante som nu ligger o sover.. Bebisen vaknade för en stund sen o magen går i vågor.. Så mysigt <3 så legat o strykt, sagt god morgon :D

Sen är man på hel spänn så man får snart se en till kompis bebis.. Är så glad för allas skull så ord går inte att beskriva :) hoppas man är lika glad åt en själv haha :D eller då är man kanske rättare sagt överlycklig ! :)

Ska strax ta o äta lite frukost, piffa till mig lite, sen försöka då liv i sambon.. Kl 13 kommer några o ska titta på lägenheten.. Känns sorgligt o skiljas från den även om man aldrig fick den som man ville med alla brister o fel.. Då den har sån potential o bli jävligt fin.. Är nöjd med de man gjort med inredningen o hur lgh är formad.. Sen att de var här allt börja med Jimmy, flytten till sangis, kärlek,barn .. Men de ska bli så kul med nå nytt o större ! Som sagt ett helt nytt kapitel :) men de kommer ändå kännas att lämna den..

Haha sen så gjorde ja nå knäppt test igår, om ni går in på astroguide.se så finns de att man kan kolla hur man passar ihop. O va man har för egenskaper.. Jimmys stämde helt o de tyckte han med, men däremot jag !!?? Njaa mindre bra.. Men var en rolig grej o vi verkar vara menade för varandra med eller utan ett test haha :D

Ha en fin dag alla !

Ovido - Quiz & Flashcards