seeyaaa

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Nina Larsson - 18 februari 2014 14:29

Det som skedde förra gången resulterade i att denna gång bli de bästa besöket hos vår Bm.. Kändes skönt o få sagt allt o hon med.. :) vi gick igenom hur min graviditet sett ut o som jag sagt förr så hade ja i te behövt lida med foglossningen gånger 1000 så hade jag haft en dröm graviditet :) allt har följt kurvan i minsta detalj, alla prover har varit bra, sf mått bra, vikten bra o fina starka hjärtljud ..

Sen förra gången så fick vi de konstaterat att bebis var fixerad och de är den ännu men är djupt nere i förlossnings kanalen o är ju inte konstigt att ja haft ont o tryck neråt.. Så kan antingen ske att vi blir föräldrar tidigare än beräknar eller så mår bebis så gott där inne att den stannar ett tag till ! Jimmy hoppas den stannar en liten stund till :D bebis hjärtljud låg idag på 133 o var vilande.. Men berätta att de är den tiden den är lugn :) kom inte ihåg sf måttet men magen har sjunkt otroligt mkt..

Så de var ett mkt fint Bm besök.. Men däremot så kom aldrig kvinna. Från kommunen så vi fick skrivet papprena till faderskaps intyget så blev lite less på de med tanke på att Jimmy får ju hela tiden försöka anpassa sig .. Nog för att de går bra alltid men är en tid bestämd så är den o inte svara hon i telefonen heller.. Hmm !

Sen fått lite tidningar hem som ska läsas o sen ska jag försöka packa ner kläder mm till oss "föräldrar" så är allt klart o till helgen så kommer baby skyddet in i bilen :) så de är bara bebis ankomst samt så har vi fått baby gymmet idag av maja gumman <3

Spännande tider nu.. Imorgon 20 dagar, v 38 (37+0 ) .. Så ni får vara redo för snart kommer den ;)

Sen en sista sak, jag älskar dig till månen o tillbaka finaste Jimmy.. Du är de bästa som hänt mig och jag är så glad att du finns vid min sida o skulle inte kunna tänka mig någon annan.. Du är den snällaste människa ja träffat <3 du gör mig lycklig !

Av Nina Larsson - 18 februari 2014 09:00

Idag var de då dags för Bm besök igen o pinas.. Hoppas allt går bra o slipper känna mig så som ja gjort förra gången ! Sen skriva under faderskaps intyget oxå :) sen blir de bara hemåt till soffan o vila.. Ja känner mig trött o utmattad.. Och igår var man igång för mkt så blir mer vila idag. Jo eventuellt ett kaffe besök hos svärmor .. :)

Idag har dantes två favorit tjejer haft han kring byn, camilla o Annika :) så snälla o rara tjejer .. Så roligt o jyra med dom o när ja såg dom sen gå där med barn vagnarna o hunden så kände ja mig lite avis .. Jag vill ju oxå så jätte gärna vara ute i set friska, röra mig som förr, men snart ska jag joina dom :) . Haha känner mig som en fånge i mitt egna hem.. Blir minska o köra bil oxå.. Kände igår hur jävligt de är o ta sig in o ut.. Sen om något händer och så börjar även lillen i magen leva bus när ja ska köra :D

Sitter här o gäspar för fullt.. Ska byta om till något annat, köpte en rosa lång kofta igår som är så fin men känner mig som en kossa i den.. Eller ha den på fast med byxor istället för strump byxor..

Bjuder på dagens Nina ego o imorgon är de en nu vecka igen.. :) spännande ..

Ovido - Quiz & Flashcards