seeyaaa

Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

V 38 (37+0) 20 dagar till bf

Av Nina Larsson - 19 februari 2014 08:32

Kan inte mer än le o hur lite de är kvar nu av graviditeten o hur mkt man varit med om under så kort tid.. De är helt otroligt o så ha en frisk liten levande människa inom mig som kommer vara en del av mig o Jimmy ! En mini kopia.. Känner mig stolt att bli mamma o få dela den upplevelsen med den bästa i mitt liv.. Har aldrig tvekat. Igår hos Bm o efter så kände så starkt när ja såg på Jimmy.. Hur mkt han för mig, följt med i princip varje Bm besök, föräldrautbildningen, stöttat upp mig.. Tagit hand om mig på bästa sätt och allt han gör.. Och Bm sa igår att de första månaderna med bebis så kommer vårat förhållande vara på prövning..

Vi sa att vi vet de, men berätta att vi har alltid direkt pratat om de som känns jobbigt och alltid möta halv vägs o visst har man ibland gått hemifrån o känt bara "idiot" .. Men man har alltid löst saker, sagt förlåt .. Jag har lite mer svårare o säga förlåt än Jimmy .. Men de är för att jag är så rädd o missbruka ordet förlåt.. Alltid tidigare sagt förlåt för lilla minsta fast jag aldrig gjorde fel.. Utan sa de mest tror jag för den andre pga att de skulle va lättare o gå vidare.. O tänker aldrig sänka mig så lågt !

Men jag tror då vi båda har sån stark relation till varandra så känns de som att allt kommer gå bli bra o förhållandet kommer växa starkare ! Ni kanske tycker ja skriver mkt om förhållandet, hur mkt ja älskar han o vad han gör mm .. Som en vän sa : du behöver inte förklara dig på bloggen, skriv de du känner mest" .. Och de är så ja känner, ren lycka o glädje..

Ligger på soffan ännu med en snarkande hund.. Ska ta o kliva upp, ut med honom,äta frukost och sen bara vara.. Fara till svärmor en stund.. :) sen en annan sak, vaknar av världens solsken i ansiktet.. Så härligt..

Bjuder på dagens tre första bilder : baby gymmet av maja gumman som ja älskar med färger,ljud mm , solsken ute, gravid vecka :)

 
 
Ingen bild

Anneli

19 februari 2014 09:14

Som ja sagt till dig gumman du kommer bli en suverän mamma! Längtar tills man får träffa underverket ni skapat ♥♥ Älskar dej och saknar dej!

Nina Larsson

19 februari 2014 09:24

Tack min fina vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards