seeyaaa

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Lördag

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de var :D roligt men blött o lerigt.. Fick hem lite blommor som min kära sambo betalde :) så nu blir de lite fint på framsidan av vår dörr.. Efter de åkte vi hem, killarna drack lite kaffe , Liam vaknade o åt, sen åkte de o handla på Ica maxi så bjöd svärmor o kompani på räkna smörgås .. Mm så gott :) åt till och med 2 stycken haha.. Slarvat med maten idag nämligen :/ ..

Sen kom svärmor hit o hjälpt mig o plantera blommorna och så hade vi på baksidan en liten jordgubbs planta som fick komma i en kruk tills vidare :) kommer bli fint.. Nu är de en grill o ute möbler på verandan som fattas :) tar vi nästa månad som inköp :) den har mina föräldrar varit förbi o Liam somnade i sin säng vid just efter kl 20.00 ..

Liam är nu mera vaken på dagarna o sover kortare stunder, men ack så roligt nu när han jollrar för fullt o ler mot en samt när man får ha han mer vaken ... Nöjd litet gosse barn vi har :) enda han gråter är då han akut är hungrig om man inte hinner samt när han ska som till o somna :) men inge utöver.. Mera läten har han börjat med, idag har vi oxå legat i hans rum på golvet o sjungt så han har fått träna i sitt baby gym på mage mm :) älskade gosse..

Igår hade han nå roligt för sig, trött som bara den vid 19, somnade i sin säng.. Sen vid kl 22 så hörde vi han gnälla.. Gick dit o där ligger han o flinar glatt åt oss :D tog upp han så då somnade han i famnen i soffan framför SoA .. Sov till kl 02 ,åt , somnade med oss i sängen till kl 06 :) och 06.30 gjorde han morgon för att 1 h senare somna i vagnen till ca 10 :)

Längtar så nu när han blir äldre o äldre.. Ibland sitter jag bara o fantiserar hur allt blir, hur roligt allt kommer vara :) förvånas varje dag hur mkt glädje han ger en ..

Nu blir de kvälls mys i soffan med sambon .. Se lite tv o sen sova :) har testat köra lite planka här hemma men ryggen är fan paj o höfterna ännu :( och igår kväll så fick jag sån panik så de bara spruta tårar av smärta från höften .. Trodde jag skulle slita av mig håret sv såna smärtor.. Så Jimmy fick gå upp till sin mamma o hämta liniment som stilla de värsta o alvedon ! De var såå skönt.. Är less o gråta av att jag har så jävla ont :( nåja.. De blir nog bra !

Och en kvälls bild på mig :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 30 maj 2014 14:18

Då var det helg igen.. Dagen startade kl 06.30 , vet ej vad Liam gjort i natt.. Haha sov igår från 19.15 till ca 22.30, somnade i mina armar i vår säng till kl 04, bajsa o åt lite :D däremot så har jag vaknat med huvudvärk o trött även .. Pga somnade...

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards