seeyaaa

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Nina Larsson - 10 februari 2014 14:22

Har haft fina Annika o hennes socker söta dotter mya på besök imorse, så himla roligt o jyra med henne.. Och så gulligt o se hennes dotter utvecklas o se hur Dante leker med henne, pussa henne på örat o vill beskydda henne .. Han är så nyfiken på henne o hon verkar gilla han med ;) bästa vänner ser de ut som.. Så ska bli så kul o få se hur de blir när vår bebis sen blir lite större :) om de går lika bra..

Efter att Annika åkte hem så kom pappa förbi o åt lunch med mig, svamla med han o så tog ja bilen sen o åkte till svärmor .. Men började få ont o har jätte mkt värk nu, grus i ögonen o allmänt skitig hela jag.. Ska börja laga mat på en stund då sambon är hemma vid tre tiden.. Blir något väldigt enkelt o middagen får vänta en stund till !

Ska bara göra en sallad, koka ihop färsk tagliatelle, steka bacon o röra i Cream bonjour smak satt o sen röra ihop taglitellen med de.. Enkelt o gott, salta o peppra .. Man kan ha i wok grönsaker mm .. Vsd man nu vill mixtra med :)

Annars suttit o fixat ihop lite bilder i lite ramar jag haft hemma, 2 stycken som är de större har jag nyss målat om till vita :) är loppis fynd .. Så är nöjd, samt kikat på en massa fina tapeter o älskar just dessa 3 stycken.. O så skulle man ha i sovrummet oxå :) sambon gillar när de ser ut som tegel i mörkare grått.. Är snyggt de med :) så roligt o dag drömma .. Måste man får göra ;)

Nä bjuder på dessa 3 bilder.. Nu vila ögonen !



Av Nina Larsson - 10 februari 2014 07:40

Igår så bestämde jag mig för att testa sova i sängen bredvid mina kära, vi såg en ny serie "tjockare än vatten" och verkar va en bra svensk serie ..sambon somnade till o från men har oxå haft svårt o sova.. Så mkt som händer i våra liv på samma gång.. Men bara positiva saker :)

Men jag började vrida o vända på mig som rn annan idiot de började smärta som fan i ryggslutet o på sidorna av höften.. Så fick kliva upp , gick till vardags rummet.. Palla upp mig med kuddarna i byn sittande ställning där i soff hörnet.. Blev för pigg så började surfa runt på en massa inredning,bloggar, tapeter mm :) kl var 01.30 då jag äntligen somnade till o vakna av väckarklockan kl 04.50 då jag skulle bara ställa kl till sambon pga hans telefon dör ibland under nätterna.. Klev upp, väckte han o kändes hemskt o väcka någon som sover så gott som han gjorde.. Han klev upp o jag la mig i sängen..

Så legat sen dess vaken i sängen.. Så efter många om och men klev jag nu upp , pappa fick komma innan jobbet o ta ut Dante.. Och jag börjar få så jävla hemskt samvete att ha hjälp med hunden .. O pappa är världens bästa som alltid kommer.. Men de är jobbigt när man kan själv mentalt men inte kroppsligt .. Men sa att de bara var idag :)

Avboka vinsten av naglarna oxå för jag känner med så lite sömn, värk så är de ingen ide o behöver vila o lugn. ! Så får bli en annan dag i veckan .. Få hon hade tid :) jag har sett så framemot de.. Men jag klarar inte de just nu !

Men men så är de.. Idag är det iaf 29 dagar kvar till bf och att man snart får träffa Lill pyret .. Sitter o tänker på en snäll o gullig tjej kompis/bekant som man fått mkt kontakt med via nätet då båda går hög gravida samtidigt.. Men skillnaden är att hon har nu gått över tiden o ska ha när som helst så man sitter bara o väntar på att få se hennes lilla skatt :) till dig anniken : all lycka o hoppas du mår bra <3



Skriver sen .. Ha en fin dag på jobb,hemma , skola mm :)

Ovido - Quiz & Flashcards