seeyaaa

Alla inlägg under september 2012

Av Nina Larsson - 30 september 2012 14:22

Ligger nu i har rast till kl fyra.. Köpte sallad som man får plocka själv på Ica.. Super gott men åt för fort samt för mkt.. Fan oxå ! Är så himla trött och hur ska man orka köra hem,sova o upp o jobba igen.. Men tur ja har kort dag.. Men de går nog bra :-)

Annars har de gått bra på jobbet.. Men de är som vanligt ;-) saknar dom jag älskar.. Näee nu måste jag försöka sova en stund..

Av Nina Larsson - 29 september 2012 17:55

Trött är ju inge ovanligt.. Varit en bra dag annars på jobbet med mina fina kollegor !:-) imorgon jobbar ja en delad tur.. Blir en lång dag ! Men de ska nog gå bra !

Blir inte många knop ikväll,se tv,gå ut med Dante,duscha o sova :-)

Hoppas alla får en fin kväll <3

Av Nina Larsson - 28 september 2012 18:27

Vilken dag detta har varit,skulle ta de lugnt men blev shopping med mamma .. Åkte till hpda.. Hittade ett par svin snygga skor i jacka.. Men köpte inte de :-S och så jag har ångrat mig..

Blev iaf inköp på Ikea .. Samt fick Dante komma in på djurmagasinet där de blev lite go saker till han :-P

Är så himla trött nu .. Gäsp ! Blir en riktigt tidig kväll .. Ska ta mig ngt att äta nu.. Bjuder på en dagens bild o gjorde en sån där snygg spegelbild haha mitt i farten när man skulle fara.

Av Nina Larsson - 27 september 2012 20:57

Åkte till mina föräldrar vid halv tre, hade sån huvudvärk att de kändes som att ja skulle gå under.. Var tvungen lägga mig o sova vilket resulterade att jag sov i nästan 2 timmar.. Men sen kom den tillbaka.. Men nu är den äntligen borta..

Varit förbi Pernilla en snabb sväng o ligger nu hemma i sängen o ser lyx fällan medans alla andra ser hockey i vardagsrummet.. Efter dom har åkt blir de ut med Dante en sväng, om jag orkar ta en dusch o sova.

Ledig dag imorgon .. Få se vad som sker,men blir nog lugnt o ladda lite extra inför helg jobb :-) just.nu känns de tungt.. Haha men de kommer gå fint !

Säger god natt redan nu !

Av Nina Larsson - 27 september 2012 20:57

Åkte till mina föräldrar vid halv tre, hade sån huvudvärk att de kändes som att ja skulle gå under.. Var tvungen lägga mig o sova vilket resulterade att jag sov i nästan 2 timmar.. Men sen kom den tillbaka.. Men nu är den äntligen borta..

Varit förbi Pernilla en snabb sväng o ligger nu hemma i sängen o ser lyx fällan medans alla andra ser hockey i vardagsrummet.. Efter dom har åkt blir de ut med Dante en sväng, om jag orkar ta en dusch o sova.

Ledig dag imorgon .. Få se vad som sker,men blir nog lugnt o ladda lite extra inför helg jobb :-) just.nu känns de tungt.. Haha men de kommer gå fint !

Säger god natt redan nu !

Av Nina Larsson - 27 september 2012 14:12

Herre min gud vilken träningsvärk jag har.. ojoj ! men då vet jag att de har gett resultat.. Så idag blir en lugn och skön dag,inga måsten eller rännande hit o dit som en annan galning ! Här i sangis regnar de som bara den o tur att dante vägrar gå långt.. haha .. ner för trappan, sätter sig ned på rumpan, jag får lyfta ner han vid trädet så han kissar o bara en liten promenad.. sen hem, upp direkt och världens race här hemma för att han blev blöt :D Söt vovven .. har härjat på en hel del med han nu på morgonen .. :P Bus och åter bus .. 


men märker att han är lika trött som matte idag :D Annars har nyss pojkvännen farit på jobbet.. så de är som ganska tyst här hemma.. Annars har jag fixat en massa arbets papper,ring runt mm ! Sen fått en oerhört fin nyhet .. vad de är får ni då allt inte veta :D men jag är lycklig inombords av de och de känns att man är värdefull och gör rätt för sig ! :)


Tror jag nu ska koka mig nå kaffe o se om de är därför ja har huvudvärk.. se tv o allmänt må gott ! Ledig imorgon med och sen jobbar ja lördag 7-16.30, söndag 7-12/16-21 och måndag 7-12 !


just de, sen så ska jag på måndag på lab och ta nya prover.. sju prover ska tas.. få se om de är nå annat fel på en än bara hypotyreosen och fibromyalgin .. Tippar på att de är binjurarna ja ! nåja de var de.. 


     

Av Nina Larsson - 26 september 2012 13:38

SKIT DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!

frustrerad över allt ! 


kom hem för en stund sen o allt som jag hade tänkt göra idag blev inte av.. När ska man kunna göra saker man mår

bra av ? Vars fan finns den tiden? Sitta här i sangis, jobba,sova,ha värk , va med hunden och känna sig ensam.. 



Trevligt värre.. nåja ska ta på mig nå kläder, vila och känna efter om allt blir bra igen för nu mår jag så piss inombords.. 


Sen varit på ett skit möte på af och min handläggare kläcker alltid ifrån sig knäppa saker åt en !! Får sitta där o skämmas som att de vore fel att man tar reda på saker själv .. IDIOT !! 



Äsch trevlig dag alla .. Skulle bara vilja försvinna just nu !! Ta en sista minuten o få se ngt annat.. 

Av Nina Larsson - 25 september 2012 16:47

lite roligt att jag nu är ledig tre dagar, skönt men samtidigt alltid ngt som ska göras här hemma.. hade kunnat gå ut extra men känner att 75 % räcker gott och väl ! Men tanke på ens hälsa istället för 100 % ! har ju iaf jobb så man ska ju inte klaga .. :) Sen håller jag tummarna för ngt helt annat, jag hoppas och tror !Nåja iaf, dagen har gått riktigt fort måste jag säga,varit en bra dag med dom bästa kollegorna och sen så träffa jag söta Sandra som jobbade idag på en annan avdelning, lite lustigt.. vi bor precis grannar men ser knappt varandra då vi alltid jobbar om varandra.. så de var riktigt roligt och se henne ! :) 


Efter jobbet så mötte jag upp Victoria som har knäppt korten på mig, vi har haft lite krångel med bilderna att skicka dom via skype så fick bli usb och har nu sett alla och lagt upp ngr stycken på fejjan ! Är väldigt nöjd.. roligt att få se alla bilderna och välja ut själv vilka man tyckte va fina ! :) Blir något annat projekt sen med henne ! Ska bli kul.. nu blir de att framkalla, köpa ramar på ikea mm och sen ge mamma i present nu när hon fyller år ! :) 


Vet inte riktigt va jag ska göra nu, funderar antingen på att lägga mig och vila en stund.. är så kallt ute så idag orkar jag inte gå ut på en lång promenad med min vän, de får bli till mina föräldrar isåf ! Nu är verkligen hösten och snart vintern här.. brr .. längtar inte tills de är vitt på backen ! 


Sen vill jag bara säga till er alla, tacck för alla kommentarer,mejl och här på bloggen ! Blir riktigt glad så jag vill 

bara krama om er alla och verkligen säga hur snälla ni är ! De är såna som ni som gör att man känner sig värdefull !


Seeyaaa

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards