seeyaaa

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Nina Larsson - 7 februari 2014 19:52


Jag är en sån tjej att jag blir glad för väldigt lite och när man då mitt i allt vinner något riktigt stort som typ en tävling .. Jaaaa jag kan inte beskriva hur glad jag blev :) här förra veckan tror jag de var så dela jag en bild på Facebook o gav en motivering till varför jag skulle vilja vinna denna tävling.. Detta handlar om en valfri behandling av naglar :) jag har så länge tänkt unna mig o fixa naglarna o få bli lite bortskämd..

Och som vanligt tänker man ju att de finns inte en chans att man vinner.. Kom hem från svärmor o kolla Facebook så ser jag ju att jag har blivit taggad i ett inlägg :D så fruktansvärt kul .. Och så igår var man o unna sig klippning o färgning :) de kan ju inte bli bättre :) så kommer bli nå fina gelé naglar.. :) vad jag vill göra vet jag inte riktigt ännu, men jag är ganska så där "naturlig o så lite som möjligt" .. Även om jag gillar de som är mkt motiv i mm :)

Har aldrig haft sånt här samt så när man jobbar som usk så har de aldrig funnits i mina tankar .. Förutom nu när man gått hem o kollar för mkt på saker :D så visar lite bilder på de ja tycker om o kan tänka mig.. Google har blivit min bästa vän under graviditeten :D

Känns sååå roligt ! Men var tvungen ge ipaden till Jimmy så han fick läsa att de var samt, jag hade vunnit och så var de 2 andra tjejer jag känner som oxå hade vunnit.. Grattis till rr alla <3

Av Nina Larsson - 7 februari 2014 19:50

Jag är en sån tjej att jag blir glad för väldigt lite och när man då mitt i allt vinner något riktigt stort som typ en tävling .. Jaaaa jag kan inte beskriva hur glad jag blev :) här förra veckan tror jag de var så dela jag en bild på Facebook o gav en motivering till varför jag skulle vilja vinna denna tävling.. Detta handlar om en valfri behandling av naglar :) jag har så länge tänkt unna mig o fixa naglarna o få bli lite bortskämd..

Och som vanligt tänker man ju att de finns inte en chans att man vinner.. Kom hem från svärmor o kolla Facebook så ser jag ju att jag har blivit taggad i ett inlägg :D så fruktansvärt kul .. Och så igår var man o unna sig klippning o färgning :) de kan ju inte bli bättre :) så kommer bli nå fina gelé naglar.. :) vad jag vill göra vet jag inte riktigt ännu, men jag är ganska så där "naturlig o så lite som möjligt" .. Även om jag gillar de som är mkt motiv i mm :)

Har aldrig haft sånt här samt så när man jobbar som usk så har de aldrig funnits i mina tankar .. Förutom nu när man gått hem o kollar för mkt på saker :D så visar lite bilder på de ja tycker om o kan tänka mig.. Google har blivit min bästa vän under graviditeten :D

Känns sååå roligt ! Men var tvungen ge ipaden till Jimmy så han fick läsa att de var samt, jag hade vunnit och så var de 2 andra tjejer jag känner som oxå hade vunnit.. Grattis till rr alla <3

Av Nina Larsson - 7 februari 2014 14:41

Duschat o fixat mig mm inför.... Ingenting ! Tänkte att man kanske skulle ha ork att göra något eller att åka iväg någonstans men sitter som en klubbad säl i soffan iaf .. Med fixat hår o smink .. Sen fredag på de ! Man märker att tidigare har man sett framemot helgerna o göra något.. Nu finns de fan inget o göra o sambon ids ju inte heller alltid sitta hemma med mig o se dum ut haha :D

Nåja ibland är de skönt o försöker ju göra nå nytta av dagarna.. O nu är man ju så nära bf att de är lika bra o ta de lugnt för igår trodde jag någon slet mig i spagat o har så ont idag i mina ljumskar..

Slänger upp ett fint citat och så en rolig idé om de ens är gott detta vill säga.. :D men de ser så där barnsligt roligt ut :D

[

Av Nina Larsson - 7 februari 2014 09:49

Ligger ännu under täcket o mojar mig bara för stt jag kan o var igång så mkt igår.. Jag tvingar mig själv o ligga still , men skönt är de.. Legat o lyssnat på avslappnings musik i ca 40 minuter o bebis verkade somna om igen i magen för de blev så stilla o hunden somnade om igen på rygg o katten kom o satt sig i fönstret o titta ut ! :) nästan hela familjen samlade förutom älskade sambon som ligger o snarkar i sovrummet..

Saknar o sova bredvid han nu när ja ligger på soffan, men då är soffan mkt bättre o jag får sömn iaf bättre o slipper värken mindre.. O här kan ja ligga högt med benen o sitta bättre när ja ska sova som gör de bekvämare :)

Igår när han kom hem så hade ja säkert sovit ca 2h o Dante med.. Så Dante flög upp o började skälla som en idiot o första gången ja reagerade med ren rädsla för var i drömmarnas värld o trodde att nu ska någon göra inbrott här hos oss :D de var pga att ja trodde hela tiden ja låg i sängen bredvid Jimmy, jag trodde han redan var hemma :D fint ändå ..

Nå så ja åt lite sen natt macka med honom oj yrade på ett tag innan ja somnade om igen på soffan i hans närhet då han satt sig o spela en stund ! :)

Legat o tänkt mkt nu oxå under morgonen hur allt kommer se ut snart, att vi har en liten individ som kommer ta upp all vår tid o framförallt hur lyckligt lottade vi är här i livet <3 de är oxå lite skrämmande att denna graviditet snart är över även om ja så gärna vill de nu för o slipps ha ont.. Blir normal ! Men jag älskar ändå varje minut..

Sen så tyckte min sambo att jag var jätte fin i håret , men klart de är annorlunda.. Men de var de viktigaste att höra hans ord <3

Ovido - Quiz & Flashcards