seeyaaa

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Nina Larsson - 6 februari 2014 22:05

Ett sista kvälls inlägg , svärmor åkte nyss hem efter att ha sett hockey här hemma o så fick jag sällskap samt gick hon ut med Dante då jag ikväll har så ont i ljumsken o höfter.. O svidande o trötts ögon ! Så tack kära du <3

Sen så känns de som att de bara haglar in bra nyheter o saker i våra liv konstant o sa till svärmor att de känns som en "för bra dröm " .. Allt går för perfekt ! De är som att allt bara klickar ihop.. Aldrig känt mig så här hel som människa.. De är så skönt, varje pussel bit är på plats o därför kan ja inte riktigt förstå att de läggs ju på mera bitar som matchar allt.. Och de känns "to good to be true " ;)

Och vad detta handlat om kommer en annan gång i bloggen.. Jag vet att ja har hemligheter till o från men de är så kul o inte avslöja allt :D vara lite full i fan .. Ska sen när livet varvar ner lite skriva allt de som är positivt som händer på samma gång.. :)

Har nu under kvällen suttit o kikat på lite tatuerings tips som jag tycker är snyggt o skulle vilja göra.. En kommande projekt i framtiden .. O så sen tatuering med vårat barns namn,födelse datum mm :) men gillar detta "candy skull sleve" projekt o muffins.. Gillar detta färg glada då de känns som jag :) så här är lite av de ja själv gillar.

Sen visar jag kvällens mage som är en sjö vild bebis i då man varit igång hela dagen, mina kära tulpaner och dom nya ljus lyktorna jag köpte av en tjej via köp o sälj på Facebook för 50 kr :) svin snygga o stora med stjärnor som ja älskar ;)

De var de.. God natt alla och förresten.. En sista sak TUSEN O TUSEN TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER ANGÅENDE HÅRET :) <3 är så nöjd o därför mkt roligt o se att så många tyckte de var fint :)

Av Nina Larsson - 6 februari 2014 18:01

Kära värld, jag vågade verkligen kapa av mig håret o ju mer jag tagit de "kort" från de långa håret jag en gång haft så är detta första gången i mitt liv jag har de så här kort o de är ändå långt detta :D jag är så sjukligt nöjd med denna frisyr o jag trodde faktiskt inte i min vildaste fantasi att ja skulle passa i detta ..

Men då jag litar till 110% på min frisör som ENDAST får röra mitt hår så kan inget gå fel, jag lovar er att ni blir inte besvikna när ni lämnar salongen.. Salongen heter [miKsa] .. Jätte duktigs tjejer :) så rekommenderar de väldigt mkt att gå dit..

Tanken var ju jätte blont o kort, men de fick bli en botten färg och rejäl klippning så de ljusa är ju ändå kvar men ser ut som slingor nu då min rätta hårfärg har fått komma fram :) man blir mörkare genom åren.. Så tusen tack för allt :)

Har svårt o se mig i spegeln .. Haha men de är inte så konstigt, kommer visa bilder här nedan hur de ser ut :) så vs tycker ni ? :)

Sen började bebis leva hej vilt i magen .. Efter att jag var färdig hade jag tillgodo en halvtimme så åkte på ok/q8 för lite mat i magen som fick bli en korv i baguette o köps lukt gran .. Och sen vidare på möte.. 2,5 långa timmar kändes de som o bebis var nu riktigt sjövild :D men var ett bra möte, intressant och mkt diskussioner som ibland blev lite hetta i :D

Efter de hemåt o äta som fick bli Sibylla.. Har syndat mkt idag med skräp mat :( usch.. Sen så hade jag fått i posten bilderna sen foto sessionen här hemma o så roligt o de dom.. Sen min efterlängtade uggla till bebis bil barnstol :)

Men nu är ja hemma i soffan sen en liten stund tillbaka .. Jag mår sååå jävla bra o känner stt de varit en fin dag men nu är jag dock helt färdig vad de gäller allt.. O mina höfter ska o bäcken är helt färdiga.. Känns som att någon sparkat mig mellan benen riktigt hårt när bebis borrar sig ner :D

Sen en bild på mina fina tulpaner :)

Ovido - Quiz & Flashcards