seeyaaa

Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Dagens avslut

Av Nina Larsson - 10 maj 2014 22:38

Sitter i soffan o myser med familjen och ser de värdelösa eurovison .. Sverige bäst hittills.. Annars bara rena dyngan ! Men ögonen börjar vs riktigt småa här hemma efter en jätte fin dag, bara så trött då man varit igång stup i kvarten.. Så nu är man så avslappnad att mms blivit så trött.. Lilla Liam fick komma till vardags rummet vid 21 då han vaknade så somnade i mina armar.. Men de blev så svettigt så nu ligger han brevid mig o h emellan mig o Jimmy på soffan..

Han har varit heltunderbar idag Liam.. Han har skrattat och gett oss leenden så de tåras i ögonen ..vår fina älskade som, så ja älskar denna unge ! Så himla snäll o gullig.. Så roligt o se hur han växer och blir mera "med oss " :)

Annars har vi fått hjälp av Ulf o svärmor med att få upp saker som en hylla i köket, har hyllan samt fått hjälp av svärmor med min foto vägg, hade tänkt mig mkt större men är såååå nöjd med detta.. Sen så har jimmys morbror varit snäll o ställt upp så jag fick mitt efterlängtade vitrinskåp hem .. SÅ jävla fint de blev ' och priset för de är ju löjligt.. 200 kr :D FATTA !!!!

Men mkt mer imorgon som ska fixas.. Speglar upp, toaletten ska lite saker upp, Liams rum ska fixas mm :) men sem är vi nog nöjd :)

Näe bjuder på bilder, kommentera gärna va ni tycker :) ska sen ta bättre bilder som en helhet så ni får se.. God natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards