seeyaaa

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Nina Larsson - 1 februari 2014 18:19

Nu när ja till och med drömmer om att få fixat mitt hår så behöver ja hjälp.. Ska jag spara mitt hår långt eller ska jag våga klippa de kort eller ha kvar min page men testa göra de ljusare, eller mörkare eller mitt i mellan.. Fan de är så svårt detta .. :)

Så ja ber nu, snälla va ska jag göra o vad skulle ja passa i ? :) de är ju så svårt.. Dessa bilder är mina favoriter ..

De ljusa är är sista bilden nr 2 & 4
Och de mörka är nr 1& 2

Så vad säger ni ? :)

Och vad tycker ni om förnyelsen av bloggen ? :)

Av Nina Larsson - 1 februari 2014 15:39

Igår så åkte jag en sväng till mina föräldrar o skulle bara umgås en sväng.. Ni tror inte jag somnade ? :D så jag orkade inte bege mig hemåt då ja vaknade vid halv elva.. Så blev att ja sov över där .. Faktiskt sovit hyfsat bra halva natten.. Klev upp iaf där just före halv elva.. Kors i taket .. Men då legat o stirrat i talet i ca 1,5 timme .. Koka kaffe, ut med hunden o så vakna mina föräldrar så de blev frukost :) tog mig en morgon dusch o tänkte gå till svärmor men då skulle hon iväg en sväng så jag tog skjuts av henne hem istället.

Så har inte gjort så mkt mera.. Ätit 2 kebab i pita bröd här hemma , kaffe o väntar på tvättmaskin 2 ska bli klar, rastat Dante .. Och har ont i hela kroppen o känner mig mkt nedstämd ! Så kvällen blir väl här i hörnet o se tydligen melodifestivalen som jag inte ens vetat ska börja .. Så man har ju något o se på iaf även om intresset för de är lika med noll !

Jaja de var de.. Så ni får ha en fin lördag med roligheter o gör saker för mig med :)

Ovido - Quiz & Flashcards