seeyaaa

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Kort sammanfattning

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. Mera vaken o med oxå :) härliga unge..

Förra veckan var vi på fotografering med honom, ska bli kul o få se bilderna sen :) är så nyfiken haha.. Sen var vi på BVC, 6 kg o 58 cm är han nu :) läkarbesöket var bara bra mm .. Dom sa att han var en mkt välmående liten kille .. Sen så har ja insett att ja ska sluta va över trevlig mot folk då de bara känns hemskt att man är för trevlig o knappt får svar tillbaka.. Ibland undrar man vad de är med människor ? Men deras förlust .. Orka bry sig..

Sen hade vi en liten fest på fredag, Liam var hos hans farmor o de hade gått strålande.. Ångest hade man o de fick man oavsett om alla sa att de går bra.. Men de kändes skönt efteråt, jag fick vara social, träffa folk o svamla.. Var så hes dagen efter av allt surrande o så ja skrattade .. Har jag inte gjort på länge.. Så tack alla för att ni kom :) kvällen avrundades kl 02.30 , vaknade 07.30 .. Pigg som bara den :) halv nio gick ja upp o hämta Liam .. Gick på en morgon promenad i solen o hela lördagen var vi ute , hela familjen :) mys dag ..

Sen insett att man ska akta va man lägger upp o skriver.. Men nog om de :) idag har vi iaf gjort morgon 8.30 .. Varit på en kort morgon promenad, ätit frukost, besök hos Magnus o Maria :) sen en till promenad o Liam sover ute i vagnen.. Pappan i huset är på ett tag hemma .. Då blir de laga nå middag som blir hemma gjord pizza :)

Sen beställt ett stort paket med massvis av kläder till Liam o så ett paket till mig med rea kläder ;) passa på p uppgradera garderoben haha ..

De var de.. Slänger upp nå bilder

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Av Nina Larsson - 30 maj 2014 14:18

Då var det helg igen.. Dagen startade kl 06.30 , vet ej vad Liam gjort i natt.. Haha sov igår från 19.15 till ca 22.30, somnade i mina armar i vår säng till kl 04, bajsa o åt lite :D däremot så har jag vaknat med huvudvärk o trött även .. Pga somnade...

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards