seeyaaa

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Nina Larsson - 17 februari 2014 16:39

Ja måste ju säga se att de tar på krafterna att vara igång o med bara 22 dagar kvar till bf så känns de mina vänner.. Mina ögon står nog i kors nu.. Är så förbaskat trött så kan somna närsomhelst och jag tror till och med stående..

Ni som har små barn o hög gravida gör de jäkligt bra.. Fy fan jag är så mentalt trött i skallen .. Men annars varit en ruskigt fin dag.. Började kl 07.00 , skulle ta ut Dante varpå jag möter camilla som ska kring byn o erbjuder sig o ta med sig Dante.. Så himla guldvärt .. Så var bara för mig o få upp,dricka kaffe o äta frukost.. Dante kom sen hem o hunden såg överlycklig ut att ja fått göra sig av med lite energi som annars är van vid ett aktivt liv o inte så här mkt stilla sittande..


Sen klev sambon upp o vi gjorde oss i ordning då vi skulle in till Kalix då jimmy har tatuerat sig.. Samt ringde interflora där jag tydligen fått blombud.. Varit så förbaskat nyfiken . :) och de var från mitt älskade jobb.. Och jag blev så himla glad så ord räcker inte till o jag gissade bara att de kunde va dom :D så tusen miljoners tack <3

Sen vidare mot Kalix, vi har handlat på Ica, jag luncha med maja o sötaste ungen i stan Alice :) gick på chili o hitta mig en lång kofta i rosa :) enda man kan ha därifrån typ :D haha.. Och sambon stod för den då jag faktiskt så snällt ställer upp för han :D så tack älskling .. !

Så sitter på soffan helt slut som artist.. Ja ska bara rasta lille man snabbt idag och kommer bli en tidig kväll o sova.. Jag lovar att hädanefter blir de inte många knop.. Imorgon är de bara att ci ska in till v, på vanlig kontroll,skriva faderskaps intyget.. Sen hem o sova o vila !

Bjuder på blommorna o en sliten Nina..

Av Nina Larsson - 17 februari 2014 07:20

Veckorna bara flyger iväg.. Herregud..och varför skriver ja inlägg så.här tidigt ? Jo pga att jag o sambon ska iväg efter nio typ då han ska göra mera projekt på sin arm,handla mat mm.. Beroende på hur länge de tar så tänkte ja göra nå ärenden ! :-)

Natten har varit lång o.mörk..Legat på soffan .. Fick göra så till slut , bebis har inte riktigt vaknat ännu .. Sa igår till svärmor att vilken lyx vi har ifall bebis sen följer de mönstret i magen o vaknar kl 8 :-) knappt de bökar på under natten heller..

Ska strax kliva upp o börja dagen .. Ut med vovve,äta frukost,fixa mig mm .. De tar ett tag nu för tiden :-D man är inte lika snabb o min snabbhet eller kvickheten saknar jag !

Ha en fin dag o jobba för mig med.. Saknar morgon kaffet på jobbet med kollegorna o svamlet ,<3

Sen längtar jag efter sommar Nina med ljust hår,fina klänningar o solbränd.. Ska bli så kul o få dela denna sommar med älskade familjen. Min alldeles egna familj <3

Ovido - Quiz & Flashcards