seeyaaa

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Nina Larsson - 16 februari 2014 17:03

Vecka 18 första bilden
Vecka 28 den med rosa linnet
Vecka 38 dom 2 sista bilderna.. Är på onsdagar jag byter ny
vecka men har ändå gått in i den
:-)

Lite skillnad är de ju .. Roligt o få se o följa:-P


Nu äta middag.. Mmm gott.

Av Nina Larsson - 16 februari 2014 15:49

Idag var jag både zebra randig o tiger på naglarna :) hade lite o göra efter duschen .. Hur har helgen varit då.. ? Jag har inte varit hemma något förutom igår .. Äntligen o de pga sambon legat hemma sen torsdag med magsjuka.. Så igår vågade ja mig hem o sanera hela lgh ! :) så skönt o va hemma.. Sen helgen planer raserade ju .. Men så kan de va ibland ! Själv är jag så förbaskat förkyld o bränner under näsan så ja vet inte vad.. Värst morgon o kväll ! Bebisen har börjar vara större i magen o ja känner nu tydliga rörelser med små fötterna o knä skål när den bökar.. Och är så mysigt !

Som sagt så är de en lugn bebis o har inte gjort så mkt väsen av sig.. Och många tycker ja upplever att de är mer aktivitet tidigare.. Men för mig är de mera intensivt nu o jag älskar varje minut.. Varje dag går minst en tanke åt att fundera :vem är du. Hur ser du ut, hur mår du i min mage, vet du hur mkt vi älskar dig, hur kommer allt bli ? Jag har så många frågor o de häftiga är ju att snart ska de besvaras.. :)

Idag har jag en zebra tröja.. De är en over zize tröja som brukar vara för stor o täcka rumpan.. Haha vi fick skratta här hemma åt hur ja ser ut nu i den :D men snart så fladdrar tröjan .. De kommer va så tomt utan magen.. Ja kommer nog sakna den ordentligt ! Varit en fin tid med magen även om de varit väldigt tufft för mig med alla tårar o känslor o tankar..

De är idag bara 23 dagar kvar.. Vi längtar så och igår så sa vi " att de ska bli kul när lillen kommer till världen " .. Dagarna kommer nog bara skena iväg .. För just nu står de stilla känns de som ! Sen har min navel inte åkt ut så tror den inte kommer göra de eller så blir de i slutet.. O inte en enda bristning och på onsdag är jag i vecka 38 :) känns skönt . (Än så länge) så ingen skriver o säger "vänta bara" .. Fullt medveten om att de kan komma o de för mig heller inget.. Tycker bara de är roligt att ja kommit så långt i graviditeten o ännu inte fått ! Men kanske har sån tur som min mamma hade.. Inte en enda bristning fick hon :)

Sen är nu skötväskan packad,och de som ska va med till bebis i kläd väg.. Bara en väska till mig o Jimmy med lite kläder o hygien artiklar :) så var de sista momentet klart :)

Strax iväg på middag till bästa svärmor .. Ska bli gott med mat ;)

Ovido - Quiz & Flashcards