seeyaaa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nina Larsson - 29 augusti 2012 17:08

Ligger nu på soffan hemma hos mina föräldrar,middagen blev mkt väl godkänd! Sen så är min sambo sjuk i feber,säkert ja som smittat honom . Stackarn .. Så har.lagat middag,handlat hem o köpt panodil åt han .. Tänkte att han får vara hemma ifred o sova en stund ... Fick mig kaffe här även :-P

Trött o seg blir man av detta skit väder o märks på Dante oxå .. Inge kul !.. Blir hem på en stund , duscha o mysa innan John blund kommer ..

Fick en kommentar från förra inlägget,du som skrev de ..
Förstod inte riktigt vad du menade.. Menar du att ja ej skulle få jobb ? Ja har jobb men inte en tjänst .. Du får gärna formulera dig bättre :-) och svar till angående att springa på af .. De är inge kul men man måste ju de ! :-S

Imorgon blir de ett tio timmars pass.. Så blir att ja stannar hela dagen i Kalix .. Och Dante får hänga med moffa:-) sen fredag kl fyra tar ja helg !.få se vad den erbjuder.. Vet att de ska bli en Ikea tripp o så ska ja spela bingo lotto på söndag ;-) tänkte vinna pengar .. Hehe !

Nåja ha en fin o regnig dag !!




Av Nina Larsson - 29 augusti 2012 12:42

Vaknade av att telefonen ringde vid just efter sju tiden, älsklingen var sjuk o ville ha skjuts hem från jobbet.. jag vaknade dock med huvudvärk o dåligt humör.. sen att jag var bitter för att åka till AF för ett skit möte i ca 30 minuter som gav mig inget då jag redan vet allt o kan allt.. onödigt,men är tvungen ! Men snäll pappa som jag har kunde han ställa upp o hämta jimmy samt tanka bilen åt mig .. Givetvis med mina pengar :D


Sen efter mötet åkte jag på ica näsbyn för att handla mat,började köra hemåt då jag fick ett samtal..

- Skulle du vara intresserad av en vik tjänst på 75 % i 3 veckor?

-Skojjar du? Självklart.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! 



Haha Så glad att jag började stor grina i bilen o var tvungen stanna på en parkering.. trodde jag hörde fel !

Har önskat att om jag bara fick en vecka "fast" schema så skulle jag vara så glad.. jag har kämpat i flera år för

att få en liten tjänst och levebröd .. och nu verkar vinden vända för mig, vann även 100 kr på triss samt 25 kr på folkspel ! :D 


Verkar vara min lycko dag ! men men, Vinden vänder mot rätt riktning ! :) Ska iaf göra korvsoppa till middag,var så sugen på de.. Annars blir dagen lugn o fin ! :)



Av Nina Larsson - 28 augusti 2012 12:03

Fick sån huvudvärk så tänkte vila nu en stund o se om de går över .. Var nog alldeles för ambitiös nu på morgonen o gjorde allt som skulle göras direkt.. Lär mig ibland att ja inte orkar allt .. Ska även jobba 16-21 ikväll så måste ju hitta min energi o vila så man orkar kvällen!

Ledig annars imorgon,möte på af kl 10.00 .. Ska,bara ta de lugnt .. För jobbar 10 timmar på torsdag!

Ha en bra dag , här får ni se en trött Nina

Av Nina Larsson - 27 augusti 2012 23:18

Denna dikt får tolkas hur den vill, känslor inom en som vill ut genom meningar ! God natt alla ! 



Önskan?

Jag sände en önskan till himmelen

Jag gjorde de som sas för jag ville komma långt

Jag gjorde en karta för att se var jag var

jag sände ett hopp till havets vågor Där fann jag ej något svar.

Jag stod högt på klippan,men föll.

kände själarna som en gång misslyckades

Jag bröt aldig önskan och följde kartans väg

Jag ville bara leva väl.

Jag sände en önskan till vinden,men de var svårt att se var jag skulle börja

Men fick svaret av en vän.

jag la mitt förflutna i en bok

jag la dit allt jag rörde vid och känt

Brände sidorna,lät dom bli aska

Jag stod nu högt,men föll aldrig igen jag levde väl,

för de var ingen fara att gå efter sin önskan.

 

 




Av Nina Larsson - 27 augusti 2012 22:38

Min kärlek till dig !

Min kärlek inom mig lämnade jag på sidan om för slagen som en gång blev i hjärtat.

Men min kärlek hittade fred,den fann dig .

men ett telefonsamtal du gav, gjorde att jag tog chansen.

Min kärlek till dig gjorde att jag vågade falla.

Din kärlek till mig var ren, du älskade mig trofast

Din kärlek lärde mig om lycka, du gjorde mig hel

Du gjorde de för mig,för oss.

Min kärlek innan dig ,trodde jag skulle sova för evigt.

Men du väntade på mig.

idag är jag stark,för du gav allt till mig .

Din kärlek, jag är nu hemma .

Titta vad kärleken kunde göra för oss två, vi var nog menade.

Du tog min hand och hade en plan. Du gav ditt hjärta till mig.

Min kärlek till dig är evig, jag älskar dig jimmy !

 

 


Suttit o skrivit lite dikter,så slänger upp en för min kärlek jimmy ! Ville dela av mig en tanke med många känslor!


 

Av Nina Larsson - 27 augusti 2012 14:50

Kl fyra blir de hem .. Skönt.. Blir o vila ett tag känner ja ! Jobbar imorgon 16-21 ,ledig onsdag,jobbar torsdag delad tur 7-21 o fredag 7-16 . Sen ledig lördag o söndag för ev nå roligheter i helgen :-) få se om de blir av ..

Jobb bild haha

Av Nina Larsson - 26 augusti 2012 18:56

Efter jobbet blev de go middag hos bästa svärmor .. Så gott o speciellt när man va så hungrig .. Sen skönt att slippa laga mat när man va så trött. Tack bästa du <3 . Ligger nu i sängen o myser , nyduschad o fräsch ..

Blir på ett tag ut med Dante o sen blir de nog John blund .. Tänkte slänga upp en bild för dagen men är så röd kring ögonen så Dante fick ställa upp :-) älskade vovve ..

Av Nina Larsson - 26 augusti 2012 11:25

Ligger på personal soffan o har lunch .. Går fint men halv seg o trött .. Har bestämt att nu ska de bli en ordning på detta o ta tag med hårdhandskarna.. Ska inte behöva må skit varje dag o sjukdomen ska fan inte ta över mitt liv ..

Värdena ska ner o de är nu .. Ska begära att dom tar varje prov som finns ,röntgen .. Sjukgymnastik ska igång omedelbart.. Är inte möjligt att man ska va 23 men fast i en 100 årings kropp ..

Är gnällig.. Men är så jäkla less , igår när ja föna håret höll ja på att svimma för att de var så jobbigt o tröttsamt.. Hur tungt är de ??? Inget .. Men för mig är de väldigt tungt.. Ja herre fan .. Är så ond av detta ..

Humöret sviktar dag från dag .. Nåja bara bita ihop o försöka få allt bra igen .. Tänka positivt är de enda .

Slutar fyra idag ,blir bara lugnt .. Jobbar 7-16 imorgon med .. Har samåkt med Sandra idag så pappa får hämta mig med min bil .. Roligt att åka med någon på morgonen :-) tack Sandra för att du finns <3

Nåja ha en bra dag, fått avreagera lite frustration:-)

Älskar dig min underbara sambo <3

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards