seeyaaa

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Nina Larsson - 13 februari 2014 13:04

Snorar o har mig, och känner lite av brännande ögon.. Men pigg som bara den ! Till och med orkat fixa mig lite.. Men dock bara ha de som tidsfördriv mest.. Sen varit på promenad med Dante som kändes som flera mil.. Varit o ätit lunch hos mamma som oxå är sjuk, kanske dumt o gå dit då.. Men jag är ju ändå dålig själv.. O så fick pappa köra hem oss med jobb bilen så ja sitter nu i mitt lilla hörn på soffan och känner mig fundersam..

Va ska jag laga för middag !?!!??? Står helt still i skallen o motivationen o orken att stå bakom spisen är lika med NOLL .. Phu.. Varför måste man äta :D haha ..

Annars blir de nog inte så mkt idag, ev om sambon oxå orkar fara o gratulera hans kusin .. Men annars hemma för imorgon får vi tillbaka bilen från besiktningen, jag ska sen mot eftermiddagen åka o köpa en hundbur i stål åt lilla Dante , sen kl 16 äntligen få fixat mina naglar från vinsten :) sen hem och pussa grattis på sambon på vår 4 års dag och efter de åka på en fest en stund ! :) se folk o jyra.. Hoppas dock jag orkar med allt.. Men tar de lugnt ! :)

Söndag ska vi iaf på riktigt fira jag o Jimmy, blir middag o shopping :) så ska bli trevligt.. Längtar redan och HÖR HÄR .. Jag längtar till helgen :D kanske för att något händer.. Man har planerat in något ;)

Nu ska jag sitta o vila en stund .. Visar dagens Nina o mage som börjar vars tung !

Av Nina Larsson - 13 februari 2014 13:00

Snorar o har mig, och känner lite av brännande ögon.. Men pigg som bara den ! Till och med orkat fixa mig lite.. Men dock bara ha de som tidsfördriv mest.. Sen varit på promenad med Dante som kändes som flera mil.. Varit o ätit lunch hos mamma som oxå är sjuk, kanske dumt o gå dit då.. Men jag är ju ändå dålig själv.. O så fick pappa köra hem oss med jobb bilen så ja sitter nu i mitt lilla hörn på soffan och känner mig fundersam..

Va ska jag laga för middag !?!!??? Står helt still i skallen o motivationen o orken att stå bakom spisen är lika med NOLL .. Phu.. Varför måste man äta :D haha ..

Annars blir de nog inte så mkt idag, ev om sambon oxå orkar fara o gratulera hans kusin .. Men annars hemma för imorgon får vi tillbaka bilen från besiktningen, jag ska sen mot eftermiddagen åka o köpa en hundbur i stål åt lilla Dante , sen kl 16 äntligen få fixat mina naglar från vinsten :) sen hem och pussa grattis på sambon på vår 4 års dag och efter de åka på en fest en stund ! :) se folk o jyra.. Hoppas dock jag orkar med allt.. Men tar de lugnt ! :)

Söndag ska vi iaf på riktigt o fira jag o Jimmy, blir middag o shopping :) så ska bli trevligt.. Längtar redan och HÖR HÄR .. Jag längtar till helgen :D kanske för att något händer.. Man har de planerat in något ;)

Av Nina Larsson - 13 februari 2014 09:35

Gått o blivit förkyld, förbaskat oxå... Mår bra annars eller känner mig "pigg" .. Dock jobbigt med att va förkyld gravid ! Men va ska man göra, ska ta o köpa nå honung hem o hals tabletter idag då ja fick tips på en mamma sida :) har trott de varit graviditets relaterat min täppta näsa som börjat för ca knappt en vecka sen .. Men inser ju nu att jag är förkyld då natten varit prosit, och så vakna jag av världens andnings nöd. Fan så läskigt.. Måste ha drömt något samtidigt.

Nåja, jag började igår lite smått börja se vad vi ska ha med oss till bebisen, kollat igenom skötväskan och sen är de bara lite kläder mm till oss föräldrar :) så allt ska sen få stå packat o klart i hallen :) baby skyddet ska vi försöka få fixat snart oxå i bilen.. Bilen är idag just nu på fix inför besiktningen imorgon :) hoppas dom tvättar den på bil firman :D så jäkla mkt salt på vägen att de är ju inte klokt.. Våran fin bil :D och imorgon ska jag åka o köpa rn liten stål hund bur åt vår vän Dante ..

Kör så försiktigt o lugnt, varje hopp sakta fram och allt.. Haha tidigare var de med min bil "gasen i botten" :D nåja de är ju skillnad mellan någon tusen lapp till flera tusen lappar :) så hädanefter är jag agda 88 bakom ratten , dock skillnad att JAG KÖR INTE 50 km /h på e4an .. :D

Sen så har jag äntligen fått hem mina stjärn kuddar , är så fint med dessa till de randiga :) I love it.. Men rn sak är säker.. Ja kommer sakna denna lägenhet hur den är formad med den öppna planlösningen, ljuset och allt.. Men de är dags för nå nytt o fräscht ! En ny start med den nya familjen :) bjuder även på dagens mag bild, 90,7 % har gått.. Jippi !! :) idag verkar lillen lite mer lugnare än mot vad de var igår.. Jisses trodde jag skulle spy hela tiden o rejäla slag :D men häftigt o roligt.. Och de med tanke på att min bebis är så lugn där inne ..

Så dessa fyra små bilder blir dagens första inlägg.. Strax en dusch så man blir en människa :)

Ovido - Quiz & Flashcards