seeyaaa

Alla inlägg under januari 2013

Av Nina Larsson - 31 januari 2013 22:06

Haft en bra o ledig dag, varit på promenader med vännen, haft Annelie på besök, skottat mina föräldrars.gård o tungt som satan.. Men ja var tjurig o gjorde det!

Sen varit hos bästa Pernilla så hundarna har fått busa av sig samt färgat håret.. Ligger nu nerbäddad o ser lyxfällan.. Ska snart sova för är så trött..

Längtar tills imorgon , tror de kommer bli en rolig kväll på festen.. Men mest roligt tycker ja de ska bli att få klä upp sig :-D slippa gå omkring som en lodis eller i sina arbetskläder :-P

Nåja god natt alla !

Av Nina Larsson - 29 januari 2013 19:40

Budgeten stanna på 1000 kr och helvete va saker ja fick handlat för de :)

  • Jeans byxor
  • Fest linne till fredagens utgång
  • Smycken för 1 euro styck på Gina trico
  • En ny kudde
  • En mysig pläd
  • hårsnoddar,diadem
  • Body lotion och deo spray
  • Gris öron till Dante 
  • En "kudde" som tar bort katt hår/hund hår från soffan
  • Kattsand/katt mat
  • Alevo Bars "bra att ha som mellanmål till jobbet"

De var de, säkert nå mer ja missat.. men fick mkt för pengarna tyckte jag .. haft de riktigt kul idag, men nu däremot svin trött.. Blir att se tv nu en stund, ta ut dante och sen krypa ner under täcket ! Jobb i kalix imorgon 7-15.30 Åker med min pojkväns kompis och tar bussen hem .. Sen på torsdag ska jag in och träna, lämna blodprover o kolla värdena,köpa hundmat och hårfärg ! SEN är de HEEEEEEELG :)


Tevlig kväll alla

 


Lite smått :D


Av Nina Larsson - 25 januari 2013 23:17

Fan skulle ha sovit för minst en timme sen nu haha.. Lär va trött imorgon! Jaja.. God natt nu ! Slänger upp en till bild som ja gjort idag.. Är beroende framkallande detta :-P

Av Nina Larsson - 25 januari 2013 20:24

Har verkligen inte haft en bra dag, huvudvärk, bara svammel hela dagen och mkt som inte blir gjort o då blir man less o irriterad när inget blir som man vill.. 


Sen betalat alla räkningar, handlat mat o mkt.. Sitter nu på sängen o tar de lugnt, ska snart duscha o sen ta en sista sväng med Dante eller om jimmy kan göra de.. är alldeles matt o trött ! Ska jobba en delad tur imorgon o så lång kväll på söndag.. 


Har inte så mkt intressant att skriva.. slänger upp tre bilder eller collage ja pysslat med ! ;)


 


 


 

Av Nina Larsson - 24 januari 2013 11:35

Haft en hemsk mardröm i natt, vaknat kall svettig o yr.. fy fan för den ! Men tur de var en dröm och inte verklighet.. 

Sen så vaknade jag av Jimmy kom hem o försökte locka fram dante att de skulle ta o gå ut.. tss morgon trött hund så de heter duga.. herre gud ! Han stack under sängen, sen till mig och kura ihop sig så skönt:D 


Sen vaknade jag igen halv åtta av att katten började spy , så klev upp,torkade bort o kolla hur hon mådde.. Sen går jag o lägger mig igen ?? Dum som man är, vaknar igen kl 10 av att Dante vill nu ut.. Jaha och där kom den förbannade huvudvärken som brev på posten ..


Blir inte mkt o göra tills man börjar samt så kan ja heller inget göra här hemma när jimmy jobbat natt.. damm råttor överallt .. tycker de bara känns dammigt o äckligt.. sen hinner man inget känns de som.. Så ska skriva en lapp till jimmy att han får fan dammsuga när han klivit upp.. :) 


Jobbar extra idag 15-20.30 .. Sen ledig imorgon, men just nu vet jag inte hur ja ska orka med min lediga dag.. så mkt jag vill hinna o  orka .. men hälften blir nog inte gjort.. Måste till hpda o handla mat, betala räkningar mm .. Fick en bra lön eller den kommer ju imorgon.. men synd bara att de var så mkt utgifter denna månad med fakuran från djursjukhuset.. men men ! De lönar sig att jobba hårt.. 


Nåja, nu blir de en dusch.. ha en fin dag alla glada   

Av Nina Larsson - 23 januari 2013 20:25

Den högsta lyckan i livet är vissheten om att vara älskad för sin egen skull, eller rättare sagt : att vara älskad trots att man är som man är !!

Av Nina Larsson - 23 januari 2013 17:30

Slutat halv fyra idag,haft en rolig dag.. Men slutet blev ja helt slut.. Dunkar på i hela kroppen o så tagit ett extra pass imorgon ! Just.nu är ja svin trött o fundersam ..

Men fredag ledig.. Skönt de ! Då blir de betala räkningar o handla mat.. Ångest över alla jävla räkningar denna månad ! :-S nåja så är livet.. Vissa månader bra o andra inte..

Ha en bra kväll alla <3

Av Nina Larsson - 22 januari 2013 20:58

Blev en delad tur idag som sagt o imorgon 7-15.30 ! :-) har haft en bra dag, men på slutet av kvällen tog energin slut.. Trötta o brännande ögon ! Ska bara se lite tv, ta en kvälls dusch o sen sova..

Haha o ja hittade min gamla pyjamas skjorta hos mina föräldrar.. Älskade nalle puh när ja va liten o gillar han än idag.. Så tog hem den o tvätta.. Mysig är den.. Haha I'm sexy and I know it :-p

God natt alla !

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards