seeyaaa

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Nina Larsson - 5 februari 2014 18:18

En dag med mkt och samma imorgon.. Känner mig ruskigt trött i ögonen ikväll o skulle lätt kunna somna här o nu ! Jag tog mig sov morgon till ca 9 tiden, ut med hunden,åt frukost o sen vidare till dina Viktoria för kaffe o surr tillsammans med Annika o hennes 2 raringar till barn och där bjöds de på en god citron kladd kaka med glass.. Satt riktigt fint o lite annorlunda :) så tack för allt snälla du :)

Annika var ju även världens bästa som tog min lilla vovve på promenad till Viktoria o hem så kunde ja ta bilen och hennes flicka från dagis :) så tack <3 är så himla guldvärt med hjälp.. Så hade en riktigt trevlig förmiddag :)

Sen hann jag bara hemma o krama om sambon riktigt hårt innan han åkte o jobba.. Ville inte släppa taget :D kram sjuk .. Så satt mig i soffan o tänkte vila, haha jo du... Då ringde pappa p bjöd på middag.. Så tacka inte nej för kände att ja orkade inte just nu laga nå.. Så åkte dit, åt mat, hämtade kupé värmaren,sop o skrapa, parkerings tillståndet mitt för Kalix kommun mm från min gamla bil :)

Satt mig o vila där ett tag o pappa massera mig en sväng på ryggen,vaderna då jag sväller till o från.. Och då ville pappa o mamma en sväng till svärmor så hela familjen åkte dit och där fick jag o Jimmy av henne nya kaffe kapslar till våran dolce gusto maskin :) samt de jag sist hade tänkt köpa på Ikea som var slut.. En stång som ska borras fast bakom skötbordet med 3 stycken burkar eller vsd ja ska kalla de för i olika färgar där man kan ha tex salvor som används mest mm :) så är de nära o bra :)

Så tack snälla svärmor <3 så nu sitter jag hemma på soffan o vilar ryggen o känner hur denna lilla bebis i magen bökar på :D mysigt är de.. Men annars blir de bara lugnt nu ikväll, bädds ner sig i soffan o se tv :)

Sen imorgon ska jag åka in vid tio tiden och först hämta upp 2 ljus behållare i silver med stjärnor som jag ska köpa av en tjej från Facebooks köp o sälj för bara 50 kr :) sen till frissan o sitter o tänker på detta, ska jag våga testa kort o blont eller ska jag spara med det .. Och bara klippa samma frisyr som jag har nu o slinga upp de lite ? Hjälp mig.. Ja börjar känna mig feg..
What to doooooo ??? :D

Sen kl 13.30-15.30 möte med jobbet på kommun huset.. Så ja längtar o få träffa alla arbet kollegor :) ska bli mega super kul .. Så imorgon blir en fin dag ;)

Haha och EN SISTA SAK ... Jag glömde att jag har ju bilen o frakta mig nu med, och sa tidigare idag att jag ska ta bussen imorgon så får du pappa hämta mig eller något ... Haha o så vi började skratta o pappa sa " men för fan, ni har ju köpt er en ny bil, har du glömt de? " haha "ja just de pappa" :D varit för länge utan bil ..

De var detta jag hade på hjärtat för ikväll :) hoppas ni alla haft en fin dag.. O imorgon får ni bild bevis på vad som skett i mitt hår.. Men ni får gärna hjälpa mig med hur ja ska göra o vad ja ska våga o vsd jag passar i :D

Lägger upp en bild på en av mina bästa vänner genom tiderna o en gammal bild på mig då jag ännu inte hade träffat Jimmy .. ;) ser dock lite sliten ut ..

Av Nina Larsson - 5 februari 2014 10:38

Idag går vi in i vecka 36 (35+0) :) och med bara 34 dagar .. snart veta att vi ska få åka in o få träffa detta älskade barn .. Nära men känns så långt bort iaf ! :/ men hur som helst, Jimmy kom hem igår från jobbet just efter halv ett tiden.. Gick ut med vår lille man, jag vaknade till på soffan så jyra på med han en stund innan man somna om igen ! Jag saknar han så fruktansvärt mkt då han jobbar eftermiddagar.. Känns så trist o tomt ! Men jag har iaf sovit gott på soffan.. Vaknat några ggr o sprungit på toa.. Men soffan är tio ggr bättre än sängen.. Men då så kan inte sambon sova på soffan .. Men någon dag måste jag få sova bredvid han <3

Ska snart iväg på kaffe o surr med några vänner o deras barn o min hund :D hoppas de aktiverar han med bollen .. :D drömt konstiga drömmar även .. Haha de är så knäppt så jag ids inte ens skriva om de.. Fattar inget själv av de ! :)

Ska nu ta på mig ett ansikte "smink" .. Sen gå o starta hehe .. Vår bil ;) lalalala .. Tralalala :D

Ovido - Quiz & Flashcards