seeyaaa

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Nina Larsson - 27 februari 2014 19:11

Sambon har åkt på raubitiers spelning i hpda ikväll o sååå trött han var stackarn.. Sen lite spänd o åka iväg ifall de skulle bli något.. Men han blir ju inge länge borta :) hade varit kul o följa med o se, men man orkar inte o han är värd att få fara o kolla :) så min kära pappa är här i kväll med mig så ja slipper va själv o så med hunden.. De är rena is banan här vi bor o jag slår halvt ihjäl mig då de aldrig sandas som det ska :( hade ja haft ork hade jag fan fixat de själv.. Men men !

Blir inte nå mer ikväll, se farmen o tv.. Jyra med pappa, ev en kvälls dusch o sova ! :) sen så såg jag att en till tjej bekant har fått en flicka.. Så mysigt med dessa små ! Har haft mkt sammandragningar o tryck neråt.. Men vår bebis lär då stanna :) imorgon 11 dagar.. Börjar va nervös o förväntans full och bara känslan o skriva på papprena idag om gemensam vårdnad o vittna att vi är föräldrar kändes mkt fint i våra hjärtan.. Älskade unge i magen <3 på måndag ska vi få höra ditt lilla hjärta slå igen <3

Bjuder på en smickrande bild.. Sen god natt på er.. Har inte orkat skriva såå mkt ikväll..

Av Nina Larsson - 27 februari 2014 13:23

Att åka bil hög gravid o efter Kalix vägar gör att bebis kommer fortare o fått knipa o sen sammandragningar på de.. Trodde där ett tag att de kommer eller så kissar ja på mig :D världens bästa pappa kom o körde, vi har varit o hämtat Jimmy på jobbet, åkt till familjens hus o skrivit faderskaps intyget o gemensam vårdnad .. Otroligt skönt ! :)

Sen en sväng på Ica, tog ut pengar för har köpt en tavla till min kära sambo som vi ska ha i nya lägenheten av en tjej från köp o sälj sidan på Facebook :) riktigt fin .. Den översta tavlan på bilden har vi hemma sen tidigare och den nedersta är den ja köpte idag till han :) så tänkte de ska få hängs bredvid varandra i den nya lägenheten :)

Men sen blev de hemåt. Ätit Lunch och nu en väldigt aktiv bebis i magen o en riktigt trött Nina .. Jag somnar nog här ett tag.. :D annars blir de bara lugnt .. Nu ska ja dock inte göra så mkt mer ärenden mot Kalix eller nå annat..

Bara till sunderbyn :D de var de..

Ovido - Quiz & Flashcards