seeyaaa

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Nina Larsson - 25 februari 2014 21:25

Jag har idag varit igång för mkt.. Är helt slut.. Varit på kaffe hos Annika vännen, sen halkat mig hem därifrån, haft en sjö vild bebis o förvärkar med sammandragningar hela dagen o ont som bara den mellan benen.. Om ni nu så gärna vill veta :D nå men halka mig hemåt.. Åt lite lunch o så fråga pappa om ja inte orkade komma med till hpda en sväng.. Bara få komma ut med bilen ! Gick bara in på rusta där de blev lite hygien artiklar o så fick bebis bli bortskämd av min kära pappa.. Ä
Bebis fick små vantar, 2 bodys med mössa, gosedjur,pläd :) världens bästa morfar <3

Sen hem, laga middag tills kära sambon var hemma.. Hamna i Matkoma, vila en stund o sen kom pappa förbi , sen kom världens bästa svärmor förbi med fika, tulpaner åt oss.. O så fick vi kaffe gäster av Ulla o hennes dotter :) var riktigt trevligt.. Sen när de åkte så hjälpte svärmor mig med att packa ner lite saker i banan kartongerna o fick bort ganska Mkt.. Börjar kännas lite tomt :D haha..

Men efter de så känner ja mig helt slutkörd, men tack till våra finaste föräldrar för att ni finns o hjälper oss i allt o överraskar oss med så mkt <3 vi älskar er så mkt !

Så nu sitter ja på soffan här ja ska spendera natten.. Kommer somna gott då man varit vaken före tuppen.. Imorgon dags o få höra mitt älskade barns hjärtljud igen.. Så mysigt <3 och som vi längtar o älskar dig !! Men nu är är din mamma Nina helt slutkörd o bära dig :D

Nu blir de god natt alla ! Detta fick vi av pappa eller bebis fick ..

Av Nina Larsson - 25 februari 2014 07:54

Igår var jag o sambon totalt slutkörda så Vid kl 20:00 låg vi båda i sängen .. Surfade o såg tv innan John blund kom, däremot kom den snabbare till sambon som dragit rejäla timmer stockar.. Själv fick jag vid kl tolv på natten gå till vardagsrummet o försöka sova.. Har haft förvärkar i går kändes de som, som lätt mensvärk som avtog o magen stenhård.. Gjorde inte så ont, men de är ju snart dags :) idag bara 14 dagar .. Spännande !

Somnade efter många om och men , men vaknat konstant , svettas mm .. Imorgon går ja in i v 39 (38+0) :) så de är ju vanligt detta .. Mentala förberedningen.. Men jag älskar ju dock tidiga mornar.. Men nog är de ju samtidigt skönt med sov morgon då o då !

Sen så packa vi lite saker som inte behövs va framme i några banan kartonger, helt plötsligt börjar de kännas mer verkligt att vi ska ju faktiskt snart oxå flytta till något större ! Så himla härligt..

Min kära pappa kom nu före kl sju och tog ut Dante innan han åkte o jobba, regnade o blåste.. Sen rena halkan ute så han är en ängel som finns :) så ätit frukost, o nu myser jag, lilla vännen Dante, bebis i magen verkade vakna o busa runt i magen och NRJ är på .. Men känner mig så trött.. Så blir en vila snart igen, duscha mm ..

Imorgon är de dags för Bm besök igen , sen torsdag skriva faderskaps intyget :) haha sen då har ja ju packat klart allt till bb , förutom vissa saker o gjort så att OM jag inte klarar av o packa så har ja skrivit en liten lapp till Jimmy som finns i handväskan där de står va de sista är ! Redo o klar :D

Är så skönt att allt varit färdigt så länge.. Inge stress eller panik med något.. O tur de med tanke på hur man har det.. Är en sak jag funderar på hur känslan att inte ha ont känns.. Är så längesen man var smärt fri..

Sen en sista sak, tack för dom vännerna som man vet alltid finns där omkring mig som man inte dagligen har kontakt med, man bara vet att de står bredvid en o man kan känna sig trygg med de. De är som citatet jag älskat sen jag var liten " vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid .. Men man vet att de allltid finns där " .. <3

Ovido - Quiz & Flashcards