seeyaaa

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Nina Larsson - 8 februari 2014 17:49

Om de finns någon som har ett vitrin skåp hemma i antingen denna format som ja visar på bilden nedan eller ett annat vanligt enkelt, som antingen oxå är vitt så är de bara höra av er till mig ! Bilden på de furu färgade finns i Kalix o tycker de finns billigare än va den kostar.. Och den andra bilden är ungefär så ja skulle vilja ändra om den.. Antingen som detta svarta eller vit:) o ska den va svart så får innerväggen va vit eller tapetserad med typ granar som ja gillar, spot lights och med silver handtag från Ikea :) vet hur jag vill ha de.. O så jimmys alla fin glas i Lasse Åberg samlingen mm ..

Sen denna vita lilla vitrinskåpet har vi hemma fast i furu nu.. O ska målas om, tänk va lite färg kan göra mkt o för en billig slant ! Jag ligger på soffan med brännande ögon,dunkande kropp o skalle av värk o har detta som tidsfördriv o är ju min hobby .. Om ja bara fick göra de oxå ! Men bara drömma ett tag till ..

Så skriv gärna på min Facebook eller här om ni vet någon mm som har ett vitrin skåp till salu .. Annars blir de enkelt.. Åks på Ikea o köpa de vi har kollat på.. Men anser de roligare o få göra själv :)

Ska vila mina ögon en stund till ..

Av Nina Larsson - 8 februari 2014 15:31

Ligger ännu på soffan i skrivande stund o tårar har runnit sen kl elva då ja kom in med hunden.. Smärtorna som blivit på någon dag i ena ljumsken.. Jag orkar inte med detta nå mer.. Ska ja vs ärlig jag förstår inte hur jag orkar o nu känns de som att bägaren rinner över o kan inte hejda gråten o liggs o vrida på sig..

De är en ren pina.. De känns som att någon torterar mig totalt.. Varje dag går jag mentalt igenom stark smärta som gnager o jag hanterar den på bästa sätt.. Jag är alldeles slutkörd o nu idag tog de mig på alla fyra.. Jag orkar knappt ställa mig upp och jag är helt tömd på energi ..

Spelar ingen roll hur ont de gör o föda .. För de känns som att jag hela tiden går med den smärtan vareviga dag .. De enda jag vill är att få träffa den lilla i magen o slippa detta.. Återgå förhoppningsvis mot de normala igen.. Dom säger att man glömmer lätt bort sin graviditet när man ska ha sitt andra.. Handen på hjärtat o tro vad ni vill... Efter detta barn blir de inga fler ! Är nog lätt o säga så men jag brukar inte ljuga eller svamla.. Detta har fått mig att inte njuta alls..

Jag tänker inte gå igenom detta 1 gång till, inte något i världen får mig att skaffa ett till.. Detta mirakel barn ska få vara mitt enda barn o väldigt älskat kommer de vara ! För enligt min Bm så blir de bara värre ju mer man får o då jag redan har skador på rygg o bäcken sen bil olyckan så är de färdigt efter detta barn ..

Eller så får någon va gravid åt mig o jag föder de, men hur bra går de ?? Näee.. Och att jag inte fattade från första början att när något känns så lyckligt så ska man alltid behöva gå igenom något svårt.. Jag klarar mig igenom detta för klarar av allt annat som är tungt i livet.. De som inte dödar, de härdar !

Sen är de nu dags o säga stopp o nej till alla.. Vara ego o få bli upp passad även om JAG SÅ HATAR DET ... Jag har legat o tänkt hela morgonen på hur mkt man gör o försöker alltid ta ett steg mer än allt annat, ligga där högst uppe på toppen av flaggan .. Jag gör de oftast o misslyckas jag så går ja bara högre men nu jävlar orkar jag inte sitta där o de är de som gör mig nedstämd oxå.. Att acceptera de är svårt då man är rädd att någon ska ta de ifrån mig som så många gjort genom åren !

Men här får ni läsa min vardag .. Och de som är positivt o som gör min dag vacker o att ja hanterar dagen är just den lilla skatten i magen.. O de gör de värt allt även om jag känner hur mkt ska man behöva lida ? Men jag antar oxå att de är de jag förstår när vi får se h*n komma till denna värld.. Jag tror att jag kommer förstå allt mkt bättre då o vad jag gått igenom ..

Sen tack alla för att ni finns o bryr er om mig, de visar att man har fina människor i sin närhet , nära som kära,vänner o bekanta .. <3

Ovido - Quiz & Flashcards