seeyaaa

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Bästa Bm besöket

Av Nina Larsson - 18 februari 2014 14:29

Det som skedde förra gången resulterade i att denna gång bli de bästa besöket hos vår Bm.. Kändes skönt o få sagt allt o hon med.. :) vi gick igenom hur min graviditet sett ut o som jag sagt förr så hade ja i te behövt lida med foglossningen gånger 1000 så hade jag haft en dröm graviditet :) allt har följt kurvan i minsta detalj, alla prover har varit bra, sf mått bra, vikten bra o fina starka hjärtljud ..

Sen förra gången så fick vi de konstaterat att bebis var fixerad och de är den ännu men är djupt nere i förlossnings kanalen o är ju inte konstigt att ja haft ont o tryck neråt.. Så kan antingen ske att vi blir föräldrar tidigare än beräknar eller så mår bebis så gott där inne att den stannar ett tag till ! Jimmy hoppas den stannar en liten stund till :D bebis hjärtljud låg idag på 133 o var vilande.. Men berätta att de är den tiden den är lugn :) kom inte ihåg sf måttet men magen har sjunkt otroligt mkt..

Så de var ett mkt fint Bm besök.. Men däremot så kom aldrig kvinna. Från kommunen så vi fick skrivet papprena till faderskaps intyget så blev lite less på de med tanke på att Jimmy får ju hela tiden försöka anpassa sig .. Nog för att de går bra alltid men är en tid bestämd så är den o inte svara hon i telefonen heller.. Hmm !

Sen fått lite tidningar hem som ska läsas o sen ska jag försöka packa ner kläder mm till oss "föräldrar" så är allt klart o till helgen så kommer baby skyddet in i bilen :) så de är bara bebis ankomst samt så har vi fått baby gymmet idag av maja gumman <3

Spännande tider nu.. Imorgon 20 dagar, v 38 (37+0 ) .. Så ni får vara redo för snart kommer den ;)

Sen en sista sak, jag älskar dig till månen o tillbaka finaste Jimmy.. Du är de bästa som hänt mig och jag är så glad att du finns vid min sida o skulle inte kunna tänka mig någon annan.. Du är den snällaste människa ja träffat <3 du gör mig lycklig !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards