seeyaaa

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Min dag !

Av Nina Larsson - 17 februari 2014 16:39

Ja måste ju säga se att de tar på krafterna att vara igång o med bara 22 dagar kvar till bf så känns de mina vänner.. Mina ögon står nog i kors nu.. Är så förbaskat trött så kan somna närsomhelst och jag tror till och med stående..

Ni som har små barn o hög gravida gör de jäkligt bra.. Fy fan jag är så mentalt trött i skallen .. Men annars varit en ruskigt fin dag.. Började kl 07.00 , skulle ta ut Dante varpå jag möter camilla som ska kring byn o erbjuder sig o ta med sig Dante.. Så himla guldvärt .. Så var bara för mig o få upp,dricka kaffe o äta frukost.. Dante kom sen hem o hunden såg överlycklig ut att ja fått göra sig av med lite energi som annars är van vid ett aktivt liv o inte så här mkt stilla sittande..


Sen klev sambon upp o vi gjorde oss i ordning då vi skulle in till Kalix då jimmy har tatuerat sig.. Samt ringde interflora där jag tydligen fått blombud.. Varit så förbaskat nyfiken . :) och de var från mitt älskade jobb.. Och jag blev så himla glad så ord räcker inte till o jag gissade bara att de kunde va dom :D så tusen miljoners tack <3

Sen vidare mot Kalix, vi har handlat på Ica, jag luncha med maja o sötaste ungen i stan Alice :) gick på chili o hitta mig en lång kofta i rosa :) enda man kan ha därifrån typ :D haha.. Och sambon stod för den då jag faktiskt så snällt ställer upp för han :D så tack älskling .. !

Så sitter på soffan helt slut som artist.. Ja ska bara rasta lille man snabbt idag och kommer bli en tidig kväll o sova.. Jag lovar att hädanefter blir de inte många knop.. Imorgon är de bara att ci ska in till v, på vanlig kontroll,skriva faderskaps intyget.. Sen hem o sova o vila !

Bjuder på blommorna o en sliten Nina..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards