seeyaaa

Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

Soffan se sista veckorna

Av Nina Larsson - 10 februari 2014 07:40

Igår så bestämde jag mig för att testa sova i sängen bredvid mina kära, vi såg en ny serie "tjockare än vatten" och verkar va en bra svensk serie ..sambon somnade till o från men har oxå haft svårt o sova.. Så mkt som händer i våra liv på samma gång.. Men bara positiva saker :)

Men jag började vrida o vända på mig som rn annan idiot de började smärta som fan i ryggslutet o på sidorna av höften.. Så fick kliva upp , gick till vardags rummet.. Palla upp mig med kuddarna i byn sittande ställning där i soff hörnet.. Blev för pigg så började surfa runt på en massa inredning,bloggar, tapeter mm :) kl var 01.30 då jag äntligen somnade till o vakna av väckarklockan kl 04.50 då jag skulle bara ställa kl till sambon pga hans telefon dör ibland under nätterna.. Klev upp, väckte han o kändes hemskt o väcka någon som sover så gott som han gjorde.. Han klev upp o jag la mig i sängen..

Så legat sen dess vaken i sängen.. Så efter många om och men klev jag nu upp , pappa fick komma innan jobbet o ta ut Dante.. Och jag börjar få så jävla hemskt samvete att ha hjälp med hunden .. O pappa är världens bästa som alltid kommer.. Men de är jobbigt när man kan själv mentalt men inte kroppsligt .. Men sa att de bara var idag :)

Avboka vinsten av naglarna oxå för jag känner med så lite sömn, värk så är de ingen ide o behöver vila o lugn. ! Så får bli en annan dag i veckan .. Få hon hade tid :) jag har sett så framemot de.. Men jag klarar inte de just nu !

Men men så är de.. Idag är det iaf 29 dagar kvar till bf och att man snart får träffa Lill pyret .. Sitter o tänker på en snäll o gullig tjej kompis/bekant som man fått mkt kontakt med via nätet då båda går hög gravida samtidigt.. Men skillnaden är att hon har nu gått över tiden o ska ha när som helst så man sitter bara o väntar på att få se hennes lilla skatt :) till dig anniken : all lycka o hoppas du mår bra <3



Skriver sen .. Ha en fin dag på jobb,hemma , skola mm :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards