seeyaaa

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Haha låt mig få skratta ..

Av Nina Larsson - 11 februari 2014 20:04

Har sambons iPad o kollat på bilder .. Skrattat åt hur patetisk man varit angående att man tyckt sig vara "tjock " .. Kan inte smälta hur dum man är o vad man har för syn på sig själv ? Denna graviditet har fört med sig fördelar .. Se mig själv med andra ögon, jag är inte tjock nu heller Utan GRAVID .. Men större o mkt tyngre vilket känns o är ju som sagt helt natuligt :) de är ju något vackert i de hela även om jag ibland känner mig som den fulaste i ett par skor.. :D

Men jag tycker bara att de är så roligt o få inse hur jäkla dum mot man är mot sig själv o har konstigt ideal o spegel bild som ljuger för en.. Som sagt dom närmsta vet ju att ja har varit mkt stor en gång i tiden o gick ner oerhört mkt men dock stannat där .. Har varit lite jojo på vikten men inget som synts så där jätte mkt .. Men ändå aldrig känt mig bekväm o så haft ätstörningar o tränings narkoman !

Men ju äldre man blivit desto klokare blir man ju.. Säger dom, klart jag längtar tills jag blir samma Nina igen som bilden högst uppe till vänster.. O med mindre runda kinder.. Men en sak är säker, tack mitt kära barn i magen för att du gett din mamma en ny bild på sig själv :) de sägs ju att man växer i graviditeten.. Stämmer för mig, iaf kropps mässigt och min själv bild .. O klart jag har dagar då jag känner "urk fy fan så du ser ut" .. Men då gör jag något åt de :)

Man ska va stolt med det man fått o inse att varje människa är olik och alla ser vi olika ut.. De man kanske mest hatar på sig själv och inte ser är i en annans ögon de vackraste dom sett :) de har slagit mig att de är sanning.. Aldrig kommer man heller vara nöjd, men man kan alltid göra något åt saken :)

Som sagt från inte gravid högst upp till vänster o gå ner för den bilden.. Sista bilden längst ner till höger är dagens :) och så börjar magen ta form, 3 ansikts bilder eller va ja ska kalla de för :D detta var ja hitta på sambons iPad..

Nu ut med vovven, duscha o sova.. Varit en lång dag , en mkt fin dag :)



 
 
Ingen bild

Södertös

11 februari 2014 21:56

Får man va lite nyfiken o fråga när det börja synas på dig att du va gravid?
:-)

Nina Larsson

11 februari 2014 23:13

Absolut de är ingen fara :-) då jag är så liten så de tog länge.. Var nog i efter v 20 de började synas..men redan på dessa bilder så upplevde ja mig stor :-D o de ser man ju nu i efter hand att de var jag ju inte haha :-D


 
Ingen bild

Södertös

12 februari 2014 10:24

Oj ja det va rätt långt in i grav...
Så otroligt hur det visar sig olika på olika personer :-)

Fin är du på alla bilderna...

Nina Larsson

13 februari 2014 13:05

Jo de tog ett tag :-) men nu efter v 28 så sa de bara poff :-D så de är riktigt olika :-) tack så mkt :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards