seeyaaa

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Hemlis nr 3 på ingående

Av Nina Larsson - 11 februari 2014 08:55

Har haft 2 hemlisar tidigare o nu ska tredje ske idag och sen finns de en nr 4 :D hemlis nr 1 var ju foto sessionen med bilderna på oss som familj, sen hemlis nr 2 var bilen , nu kommer nr 3 och sen sist nr 4 :) så nästa inlägg får ni se vad som då var hemlis nr 3 ..

Vaknat när sambon åkte o jobba, sovit på soffan o fått mig nr timmars sömn.. O känner mig ovanligt pigg måste jag säga :) har orkat fixa mig lite även o sen inväntar jag en av mina 2 bästa vänner maja o Sara med halva barn ligan deras :D ska bli så kul.. <3 ska på en stund ta ut lille man .. Han var så dålig i magen igår o så vägrar han äta nu o inte gjort nr 2 .. Så hoppas de inte är något.. Jag hatar när han ska spy o hålla på.. Varit nog så jobbigt med han o för han framförallt att ja bara önskar han fick må bra o slippa va så känslig i sin mage .. O ändå får han inget speciellt förutom hans klass blöt foder som är ändå han fixar o så halvt dentastix varannan dag samt har han sina ben o tugga på :)

Sitter och lyssnar på dans musik.. Sån där Musik man bara skulle kunna ställa sig upp o dansa .. Jag saknar natt klubbens höga dunkande med bra musik o alla år med dans o flängande med tjejerna :D men dom dagarna är förbi .. Så blir dans med lilla barnet sen ;) hoppas han/hon får min musik smak haha.. Sorry Jimmy :D

Musik är viktigt här i livet .. Vet inte vad ja skulle göra utan de, är verkligen en allätare .. Gillar nästan allt ..

Nåja bjuder på dagens mag bilder.. De händer grejor.. Är så roligt o se magen växa .. Imorgon är de vecka 37 .. Men slänger upp de nu :) och är bara 28 dagar kvar, exakt 4 veckor kvar till bf :) är ännu hur lugn som helst.. Lite introvert kanske, mkt tankar men inte rädd eller nervös.. Mer nyfiken med frågor :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards