seeyaaa

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Uppehåll hela dagen

Av Nina Larsson - 9 februari 2014 19:01

Har inte orkat skriva något under hela dagen.. Vaknade kl 8 imorse men somnade om till elva då svärmor ringde :) så blev lång sovmorgon helt plötsligt.. Natten har varit ok men igår så låg jag bara i soffan o kunde knappt röra mig, idag är de sådär.. Varje steg smärtar som bara den o är ganska slutkörd av de .. Krafterna är som borta ! Men sambon pyssla om mig ordentligt igår.. Så var så skönt o ha han i närheten då man känner sig så nere !

Idag har vi iaf varit o pantat lite på affären som min sambo hatar haha.. Men de blir ju pengar från de oxå :D sen så handla vi hem mat,köpte fika och en present till mina föräldrar som tack för att de hjälper oss samt med Dante mm .. Dom fick sig sin efterlängtade soda streamer :) haha var så kul o se mammas min för när vi kom in så gav Jimmy henne denna låda o hon sa " jaha ska jag få em tom låda" .. Sen när hon fick den o kände samt såg vad de var hon fick så blev de stora ögon haha ;) så roligt o överraska andra.. Så dom blev så himla glada <3 var en bra stund o jyra på där mellan himmel o jord :)

Sen vidare till svärmor där vi tagit igen oss, ätit den goda söndags middagen som bestod av hasselbackspotatis , mega god fläskfilé gryta, sallad o vitlöks bröd :) sen kaffe o bulla så man rullar ju fram.. :D

Och är hemma nu i lugnets vrå.. Känner mig trött o värk och en sjö vild bebis nu helt plötsligt :D sambon är o spelar innebandy .. Sen har vi varit o fixat något annat oxå ;) de får ni sen veta..

De var väl de, jag bjuder på dagens Nina och har försökt fixa mitt hår.. Är väldigt ovant med kort hår.. Men jag avgudar de.. :) Sks bli kul sen när bebis kommit o man får tillbaka sin riktigs ansikts form o hur man ser ut då i kort för nu tycker jag att jag ser så svullen ut o läpparna med.. Ni andra kanske inte tycker de, men ja ser de.. Är ganska stor skillnad :) men hade kunnat va värre :D

Näee usch så trötts ögon.. Se tv o slappa .. Hoppas man är i bättre form imorgon oxå för då ska jag kl 14 o fixa mina naglar ;) hehe.. Om jag är i form för att göra de vill säga :(

De var de, hoppas ni haft en fin helg alla !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards