seeyaaa

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Hemlis nr 1

Av Nina Larsson - 28 januari 2014 23:24

Hihi äntligen ska jag dela med mig av hemlis nr 1 som jag haft här på bloggen;) vi har nämligen haft foto session här hemma med en av mina bästa vänner genom tiderna som är grymt duktig o fota , Pernilla Strömbäck heter hon och jag rekommenderar att ha henne bakom kameran då hon gör allt så roligt o avslappnande :) vi har knäppt bilder på mig, på vi som blivande familj och magen :) sen när bebis kommer så blir de nya :) ska ju nämligen göra denna foto vägg sen .. Har fått ngn få bild och delar med mig av detta collage jag gjorde.. De var så himla roligt och sen en stor eloge till min fantastiska och älskade sambo som ställde up på detta för min skull även om han tyckte de var as jobbigt ;) de är detta jag menar.. Denna människa som jag väntar barn med, min sambo, min livs kamrat .. Han gör mig lyckligast i hela världen för han tar alltid mina känslor på allvar och även om han tycker mindre bra om något som tex att ställa sig framför en kamera så vet han hur mkt de gör för mig och de älskar jag han för .. Någon som faktiskt tar hänsyn för mina känslor :) han får mig och känna mig som den bästa i hela världen .. Och han ser allt jag gör här hemma och får varje dag höra hur fint jag gör, eller hur fin jag är även om jag nu är obekväm i kroppen .. Och tänk er att jag känner mig då som världens finaste :) tack min kära Jimmy för att du finns i mitt liv o gör mig lycklig :)



Får på fredag hem en skiva i postlådan och kommer sitta på nålar :) så då kan ni få någon extra titt ;) tusen tack bästa Pernilla för att du gjorde detta för oss och gav oss minnen för livet :) en bild kan säga mer än tusen ord !

Sen så visat jag liten vink av hur resultat av mina gardiner blev, men mera kommer imorgon då knappt ingen ännu är klart här hemma ;) men snyggt blir de och nöjd är ja redan .. Fy fasen ;)

Nu säger jag god natt alla <3 varje kropps del i mig dunkar..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards