seeyaaa

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Nina Larsson - 27 januari 2014 07:44

Sovit så gott i natt av ren trötthet o utmattning av helgen bravader.. Tagit på alla mina krafter o de finns inte så mkt av dom under graviditeten .. Hur dom helst så sa ja till min sambo igår att imorgon ska jag sova länge.. Mm kl 06.30 .. Nåja så är de o lika bra o vänja sig eller i vilket fall så är jag van o kliva upp tidigt o älskar morgnar.. Men ibland behöver man sova ut oxå.. Eller ta den där sov morgonen :) men men ..

Idag är de en ny vecka igen, jisses så fort de går med allt.. Men de gör inget för de innebär ju bara ett steg närmre förlossningen o så träffa Lill pyret som bökar på i magen :) så denna vecka på onsdag är de vecka 35 som gäller :)

Jag blir dock mer nervös o darrig för andra som ska på bb o så jäkla glad när de får barn o man ser alla lägga upp på deras små liv ! Känns så stort o mäktigt !

hihi men ska ja säga en sak..ja ligger ännu i sängen :D men strax kliva upp, fixa frukosten,slå igång kaffet, ut med bästa o morgon trötta Dante .. Äta frukosten, betala dom roliga räkningarna o sen bara vara.. Hoppas på att de jag har beställt kommer så svärmor o jag kan sy de nya gardinerna :)

Ha en fin dag o arbeta för mig med, ni skulle bara veta hur ja saknar mitt arbete .. <3

Ovido - Quiz & Flashcards