seeyaaa

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Nina Larsson - 22 januari 2014 18:04

Idag starta dagen kl 8 , gjorde mig iordning ,åt frukost och ut med hunden innan de blev att pappa körde in mig till vc , gick på Apoteket o köpte mag olja samt tog ut medicinen .. Efter de satt jag och väntade att få komma o ta prover samt väga mig.. Hoff suck fy fan för o ställa sig på vågen :D nåja de är ju en älskling i magen som väger,vätska och allt som tillhör o de försvinner :)

Sen var de Bm besök som tog länge då vi gick igenom födelse planen jag hade skickat in samt en lärling .. Fick lite "skäll" igen att hon inte kan känna ordentligt hur bebisen ligger.. Men jag kan fan inte rå för de.. De gör så sjukligt äckligt ont stt ligga på britsen o hon trycker så hårt att ja tror jag ska svimma där ja ligger .. Så sen skulle hon lyssna på hjärtat o de högsta hjärtljudet så var nog arg i magen .. För sen var de full rulle kan ja säga o så ja då.. Tycker synd att vår bebis ska bli upprörd ! :) för hjärt slagen har varit annars mellan 132-137 .. Men allt var bara fint, huvudet är neråt iaf,inte fixerat ännu men om Bm inte kan nästa gång känna så blir de snabbt ett UL för o se så de stämmer.. Men som sagt så känner ja själv hur den ligger .. Sf mått var på 31 cm :) socker,blodtryck mm är hur fint på mig ! :)

Sen träffa ja Johanna o hennes Elvira som var så trött, sötnosen där.. Och så fick ja mamma kläder,blöjor samt kläder till bebis :) tack vännen o allt satt bra förutom jeansen :/ <3 sen till maja gick jag vaggande fram.. Där fick jag snosa på mera bebis o buss med Alice .. Skratta med hela ansiktet gör hon :) fick mig kaffe o smörgås som satt riktigt fint i magen .. Sen tillbaka till vc för o vänta på svärmor o då träffa jag på en annan vän Sandra som ska ha ca 1 vecka före oss, så jyra med henne ett tag.. Är som roligt o va hög gravid samtidigt som andra för man känner sig inte ensam :) så man får pusta o sucka ihop haha ..

Sen hem till föräldrarna där ja fick mat i magen, somna en timme och nu hemma i soffan i hörnet :D så skönt o vs hemma.. De börjar va riktigt tungt o åka iväg .. Ska ju på fredag till Luleå o vara med Annelie.. Är sista "utflykten" innan bbebis kommer.. Men blir en lugn shopping o sem bara slappa hos annelie :) men skönt o komma iväg en sväng .. Så ja längtar ordentligt :)

De var de jag hade på hjärtat .. Bjuder på dagens Nina ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards