seeyaaa

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Nina Larsson - 19 januari 2014 14:53

Kallt ute o seg söndag.. Så tråkig så fy fan ! Bars sitta inne o svälla och inget blir gjort eller för den delen orkar inte.. Bara hänga tvätten gjorde mig andfådd .. Så spelat jelly splash, ätit,druckit kaffe,vila o busa med hunden ! Dö trist söndag..

Ska iaf vid fyra till svärmor på middag, hihi söndags middag ;) börjar ju va toppen detta .. Idag skulle vi ha gjort en av våra "hemliga" uppdrag som ja berättat tidigare om.. Men de får bli en annan helg pga sjukdom o vill inte bli smittad av förkylning som går :) och vill nämligen göra en överraskning här på bloggen så ni kommer få se så småningom vad denna hemlighet är :)

Jag har även idag beställt en hem virkad uggla av en kvinna på en pyssel sida för 124 kr med frakt.. Som man kan hänga på antingen bil barn stolen eller barnvagnen.. Så jäkla fin o söt så jag smälter.. Så leverans är 10-14 dagar :) den kommer gå i lila,blått o grönt ! Hon är svin duktig.. Måste fråga henne om jag får göra lite smygreklam på de hon gör om de finns någon av er som läser som skulle oxå vilja beställa .. Vågar inte bara slänga upp hennes bilder med namn mm ! Av respekt :)

Efter middagen hos svärmor blir de nog oxå en sväng till pappa o mamma :) sen nu på onsdag som kommer är de dags o få höra vår skatts hjärta slå igen o kolla hur jag mår med prover o dylikt ! :) längtar o då är jag i vecka 34 (33+0) :)

Sen angående inredning, en tjej kompis gillar inte inredning så mkt o blir så avis då hon sa att hon snart ska fixa hennes dotters barn rum men har ingen som helst motivation till de.. Min hjärna börjar då arbeta o ser ju så mkt framför mig som jag skulle vilja göra.. Haha o hennes tema var lila :) vilket jag anser som väldigt fint.. Och gjorde ett litet collage till henne :)

Jag vill oxå ha något stort, ett hus eller ett till rum o få pyssla med :D förbaskat oxå haha

Av Nina Larsson - 19 januari 2014 09:50

Minus grader ute o minus på sömnkontot igen.. Jag är så trött o less att inte få sova en hel natt utan denna förbannade värk i kroppen,höfter o fogar.. O sen inte kunna ligga på något annat sätt ön försöka halv sitta.. Mina ögon går i kors o ja saknar o ligga bredvid min kära sambo Normalt.. Sen har ja sovit på soffan i natt.. Sitter nu i den o känner hur trötta ögon jag har o hur jag inte vill gå ut med hunden i denna kyla.. Brr

Tur att man inte ska upp till något som tex jobbet.. Hade aldrig.klarat av att fungera där ! Bara klagomål men de är sjukt jobbigt.. Då har jag hellre nätter med ett barn som är ledsen o försöker finnas för de istället för detta fan !!

Och sen hur kan man typ säga till mig eller oss som kommentarer " visst.längtar ni efter att få kolik barn,visst ska de bli kul med ett barn.som bara.skriker, nu är de slut på de roliga."

Va fan är de för.något.? Helt seriöst.. Tror vissa att de är snälla när de säger så o menar väl ? Alltså för 711:e gången så har jag sagt att VI VET att de kommer jobbiga perioder,VI VET
att.inget kommer bli.detsamma

Och vem säger att de måste bli jobbigt,kolik.mm ?? Är väl ganska mkt va man gör de till och VI har ju skaffat barnet och behållt de pga att VI VILL HA VÅRAT LIV FÖRÄNDRAT med då.skrik o.bajs blöjor, någon som kissar på en,förstör hemmet o är mer i taket än på.golvet Den där pusselbiten så de handlar inte om nå annat o de är en ENORM lycka för oss :-)

Så kom fan inte med dumma o idiotiska kommentarer.. Sånt.där vill nog ingen få höra.. O.nästa som säger något ska ja fråga "hade ni så jobbigt,va synd " .. Eller va tråkigt för er!!

Mycket man får höra o inte vill.. Men detta är va ja tycker iaf ! Börjar va.måttligt less o samma uti magen.. Jag klarar av väldigt mkt när de gäller allt o skrattar för de.mesta Förstår alla gravida angående hur mkt folk ska kommentera o röra magen.. Röra magen har inte varit så.mkt att folk.gjort på mig.. Men däremot allt annat som dessa kommentarer.. Efter snart 9 månader är jag glad att vår lilla skatt ska.kika ut.så.alla sen.kan.prata.om min lilla.mage:-D

Vaknat på.klagomåls sidan idag.. Men så är de !! :-) förstår ju samtidigt att många menar väl.. Men de börjar va tjatigt.. !

Ha en.fin söndag alla ! <3 och alla prickar o stavfel är pga att jag skriver på mobilen!

Ovido - Quiz & Flashcards