seeyaaa

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Nina Larsson - 26 januari 2014 20:38

Så här mkt har jag inte varit i farten sen sommaren 2013 haha.. Näe men efter graviditeten o foglossningen så har jag i princip suttit hemma o haft de jobbigt ! Men denna helg har bestått av Luleå sväng till annelie gumman med shopping,god mat,film kväll o sleep over :) de var grymt jobbigt med shopping men de var mkt lugnt.. Var inte som förr då man kunde springa i varje affär o testa allt fint, så de var ju lite trist men de gjorde mig inget då de var själva känslan att faktiskt få åka iväg o umgås med en kompis bort från byn o så fick ja de sista köpt som blev amnings linnen, mera underkläder, en vanlig lång tröja , 2 strump byxor o så lite smycken mm ! :)

Sen så jyra vi mest på lördag, frukost i lugn o ro, for till Storheden,åkte bil här o där och avundades alls människor som gick på isen i Luleå,med barnvagnar,åkte skridskor, promenerade mm.. Så himla härligt de såg ut ! Synd att de inte gjort så i Kalix ! :/ sen åkte ja bussen hem i 2,5 h så var måttligt less o sitta i den o kallt som fan i bussen .. När ja kom hem möttes jag av en glad sambo o vänner som satt o såg hockey..

Sen kl 21 så somnade ja som ett litet barn på soffan och vaknat kl 5 imorse .. Men låg i sängen till kl 8 :) sen haft en jätte fin förmiddag tillsammans med min älskade sambo .. Vi har gjort denna hemlis nr 1 idag som snart kommer visas :) haha så spännande de ska bli detta.. Jag längtar och få se hur de blev :) sen har bebis var wild and crazy idag o nu har jag sån förbaskat ryggvärk ikväll .. Börjar va riktigt tungt nu ska jag säga o fatta att de är inte länge kvar :)

Sen varit förbo föräldrarna ett tag där vi fått en present , något som är pinsamt o säga .. Haha men vi har inte haft en stryk bräda.. Äntligen :D annars lånat av grannen eller mamma ! Sen finns de ytterligare en positiv nyhet som vi fått i helgen .. Så vi får se vad som sker :) sen fått söndags middagen hos svärmor som satt bra i magen :)

Men nu äntligen... Sängen !! Älskade älskade och ljuvliga säng.. Så nu sitter man skönt här o hoppas på John blund ! :)

Bjuder på en bild jag hittade som jag älskar då den stämmer så himla mkt och en bild som blev 4 bilder på fredagens Nina då jag faktiskt orkade fixa mig :D


Ovido - Quiz & Flashcards