seeyaaa

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Nina Larsson - 3 januari 2014 16:13

Varit en fin förmiddag tillsammans med bästa Annika o barnen :) blev en Ikea sväng o strosat på.. År fruktansvärt trött o kommer få ta detta ... MEEEN .. Nu är absolut de sista inköpt åt vår bebis :) de är bara lite hygien artiklar o nåt blöj paket ! :) tror ni att de är nå skönt att bara nu njuta o slippa tänka på allt ! Sen allt pappers arbete om fp, graviditets penning mm är oxå färdigt ! Bara invänta vår lilla älskling i magen ! Såå skönt.. Allt godkänt o färdigt !

Och detta vi idag har köpt på Ikea blev vår julklapp av jimmys mor föräldrar :) var tänkt stt vi skulle använda de till vitrinskåpet o tv bänk men de kan vi köpa själva :) så de är isåf den enda Ikea trippen före barnet isåf :)

Tror inte de är så dumt att vara en sån människa som jag är, som vill ha de planerat, de köps saker utspritt månad efter månad istället för sista sekund .. Skriva en handling plan, budget mm ! Många har sagt att de är så dyrt med barn.. Visst klart de är, men är ju mkt va man gör de till o jag ser inte de vi köpt som "dyrt" och har ändå köpt kvalité ! :)

Dagens inköp blev :
Till oss blev de två inrednings kuddar till soffan i grått .
Servett hållare i vitt o servetter till köks bordet
2 visp skålar
2 serverings skålar mindre
Badrums matta grå
Block och doft ljus .. Beroende framkallande !!!

Till bebis inköp :
Bad balja
Madrass skydd *2
Nya säng kläder som var en nyhet med även dra på lakan i
Dra på lakan *2
Spjälsängs kudde
Pläd
4 st metall krokar som ska upp bredvid skötbordet
Baby bad handduk med huva
2 snutte filt
Gästhandukar såna där billiga som kräk handdukar mm, skydd, tvätt mm
En till badrums matta fast i vitt som är med halkskydd under, ska ha de på skötbordet som mjukt underlag o gosigt för bebisen :) fick tipset av en kompis :)

Allt för endast 881 kr ! Billigt o bra o som julklapp så vi tackar så innerligt för allt detta :) känns kul oxå när man får presentkort att man får just köpa själv.. :)

Nu ska jag bara slappa här på soffan, få se sen va som sker o om något sker.. Och om jag tar mig upp .. Mina ögon bränner av trötthet så kanske de blir en powernap !


Sen tack vännen för idag o för att du finns ! Kram

Av Nina Larsson - 3 januari 2014 00:31

" det bästa.som hänt mig är att få dela skratt och gråt med dig " jag älskar dig så !

God natt alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards