seeyaaa

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Nina Larsson - 30 januari 2014 21:21

Äntligen kom brevet med 2 cd skivor med bilder på vår blivande familj o porträtt tagna av bästa Pernilla Strömbäck, jag rekommenderar att ni tar kontakt med henne om ni vill för eviga eran bebis mage :) jag är så super nöjd även om jag har problem o se mig själv så här "gravid" men jag älskar bilderna.. Oj så fina <3 sen när vår skatt i magen har kikar fram så ska vi ta nya bilder o ikväll ska jag beställa bilder så vi får oss en efterlängtad foto vägg ! :)

Men dagen då, haha kan säga så här.. Jag sa för ett tag sen att de var mitt sista Ikea besök , men ni tror inte de blev ett idag med svärmor :D haha .. Jag är galen jag vet o jag får nu verkligen lida av detta.. Och så en tur på Ica maxi ! Så här är läget , för ett bra tag sen så köpte jag ett skötbord som msn hänger på väggen.. Men kände att näe, de vill jag inte ha ..

Så vi köpte idag ett vanligt stående skötbord o annat smått o gott.. Så imorgon får ni en bild på hur resultatet blev.. Och nu mina vänner.. ÄR ALLT KLART !! Bara bebis som behöver komma.. Så otroligt skönt o härligt :)

Så ska lägga upp de andra skötbordet på köp o sälj eller om de finns ngn här som läser som är sugen, ett gulliver skötbord.. Som splitter nytt, 300 kr vill jag ha för de :)

Här kommer mina favorit bilder i collage form :)



Av Nina Larsson - 30 januari 2014 10:16

Studsar jag fram .. Känner mig som världens jävla bad boll idag .. O läpparna ser ut som att ja fyllt med botox.. Jag tror denna dam har börjat fylls på sig mkt med vätska ! Idag längtar jag tills smal Nina kikar fram .. Även om jag så älskar denna häftiga förvandling ! Men kan inte hålls med om stt ja känner mig speciellt fin emellanåt..Mmmm men hej de här är jag :D

De försvinner o ska tränas sen :) nu ut snart med vovve en sväng innan de blir hpda med svärmor o handla hem mat mm :)

Dagens svullen Nina o mitt älskade halsband från ur & Penn i Luleå .. Haha för 25 kr :D

Ovido - Quiz & Flashcards