seeyaaa

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Nina Larsson - 8 januari 2014 21:58

Inget inlägg skrivet idag.. Varit då mkt annat ! Dagen började kl 9, frukost,ut i de slaskiga äckel vädret med hunden o halvt slagit ihjäl mig .. Näe inte riktigt men hade kunnat ! :D in igen , och så köra min morgon procedur med den jobbiga morgon duschen , fixa håret,sminket,va ska man ha på sig.. Dock numera är garderoben lite enformig med dessa mamma kläder :D

Och den där body misten.. Fy fasen så gott man luktar ;) blev hungrig igen, tog mig nå fil o jyra med sambon innan vi skulle iväg till Bm för o lyssna på vår skatt i magen.. Allt är bara super fint, exakt på denna kurva som de har .. Varken över el under :) sf mått är idag 29 cm och hjärt slagen var 133 .. Blodtrycket mitt är bara fint .. Så de kändes ju riktigt fint men dock fick jag lite skäll haha stt nästa gång försöka slappna av när hon ska känna på magen.. Lättare sagt än gjort då man är mega kittlig o så fobi när någon tar mig på magen .. Avskyr de ! :D

Men hon hann känna att huvudet låg nere.. Verkar nog vara en liten gosse som vi sagt :) men jag vill ändå inte vara helt 100% på de ! :) och så ni som väntar barn eller har barn som läser detta.. Ni vet ju hur den här jävla britsen ser ut när man ska lägga sig o få lyssna.. Oj oj o så förstår ni när man har foglossning .. Jag tror jag svimmar varje gång jag ska lägga mig av smärtan.. O knappt ja tar mig upp från den.. Ser ut som en strandad val :D tur de inte är ofta heller o utsätta sig för de där..

Men de var och är magiskt att få lyssna :) sen efter de så åkte Jimmy o jobba, jag hemåt o åt lite mat, en matlåda från Konsum blev de :D sen nu på kvällen varit med föräldrarna.. Och nu hemma i lugnets vrå :)

Ska strax lägga mig under täcket för de värker så mkt ikväll överallt.. Knappt ja kan sitta ! :/ sen har min kära vovve fått nu öron inflammation på andra sidan.. Förbaskat känner jag bara ! Men nu kan ja ju iaf behandla de.. Detta jävla skit väder o hans hängande öron ! Vilket han dock inte kan rå för men iaf :/

Imorgon blir de en hel dag i Kalix från 11-17 .. Ska först o umgås med maja gumman, sen på möte på kommunen från 13-17 med jobbet ! Ska bli spännande .. Så imorgon lär ja nog va mega dunder trött ! Märker bara hur jobbigt man har de nu o frakta arslet fram o tillbaka en sväng till Bm ! :D

Bjuder på dagens Nina .. Diggar den hängande magen :D

Ovido - Quiz & Flashcards