seeyaaa

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Nina Larsson - 16 januari 2014 18:46

Igår var jag på morgonen o gjorde lite ärenden, sen hem där jag vilade upp mig för att orka komma med till Kalix sväng nr 2 med sambon o se när han tatuera sig ! Ska ta en bild sem på hur den blev.. Så himla fin ! Var jätte trevligt o roligt , hann även få umgås med bästa maja .. Tog en fika på gallerian innan allt stängde samt köpte nästan allt nu till de som behövs till hygien artiklar åt vår lilla bebis :) bara lite mer blöjor .. Så är de klart ! Och är de nå mer så får man fixa de sen !

Så välkommen till oss nu lilla bebis <3 längtar så efter dig.. De är ganska otroligt o halvt skrämmande att tänka sig in i att vi snart sitter på denna soffa hemma med en extra person ! :) så underbsr känsla :)

Nåja, vi kom hem kring halv elva o både ja o Jimmy var helt döda.. Jimmy fick inte många timmars sömn innan han skulle upp kl 04.55 o ja vaknade då oxå.. Sen kom pappa med Dante vid sju imorse då han hade fått sova över där :) men somnade om igen.. Vakna just efter nio tiden då Annelie gumman hörde av sig från stor stan Luleå ;) längtar till nästa fredag ! <3

Sen tagit de lugnt , varit ut iaf 2 ggr idag med Dante som ja orkat,mina föräldrar har varit här o jyrat o fick hjälp av mamma då hon dammsög golvet.. Jag fixar inte att dammsuga ens nå mer o vår dammsugare är en sten ålders dammsugare som väger ton.. Men dock jävligt bra :D så de är ju så där.. O blir så less o se damm överallt o visserligen skulle ju Jimmy dammsuga men nu var mamma så snäll så tack <3

Gjorde nå kok ihop middag här hemma som blev ruskigt gott, så fick man matlådor.. :) så hela familjen här ligger på soffan o slappar.. Har tagit en varm dusch för värken i kroppen o så kom pappa förbi o kika på jimmys tatuering o masserade mina fötter :) haha ..

Min pappa är mitt allt, han är verkligen den snällaste människan ja känner.. Jag hoppas innerligt att ja blir lika bra förälder som han .. <3 älskar dig av hela mitt hjärta !

Så de blir en tidig kväll för oss.. Imorgon är de helg igen, ingen aning om va som sker.. Men antar de blir mkt lugnt iaf :) de var de jag hade på hjärtat..

Bjuder på några bilder .. Har sparat dom från olika sidor :)

Första bilden beskriver bra min sjukdom ..
Andra bilden min älskade sambo ..
Den tredje bilden hur jag ser på livet
Och den fjärde vår älskade vovve

Ovido - Quiz & Flashcards