seeyaaa

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Nina Larsson - 21 januari 2014 20:31

Som sagt mina idéer o inrednings projekt i skallen sätter nu äntligen fart då bästa svärmor har varit till hjälp, så beställt 2 meter tyg i mitt randiga mönster , 2 kudd fodral i randigt o 2 kudd fodral i stjärnor samt nytt bädd sett i stjärnor :) ska sy egna gardin kappor till alla tre fönstren , kök o vardagsrum.. O de kommer bli så förbaskat fint ! Och allt gick bara precis vid 500kr :) inte många kronor...

De har varit en rolig dag pga att först har mina föräldrar varit här sen de sluta jobba, hjälpt mig här hemma med lite saker o så kom svärmor :) så de har varit full rulle .. Så roligt istället för o sitta själv o så inte ta sig någonstans ! :) så nu sitter ja på soffan med älskade vovve som oxå är mega trött som sin matte.. Ska snart ta en dusch innan lägg dags då ryggen o allt värker så ini bomben !

Imorgon dags för hjärtljud,mätning,prover mm :) så ja längtar .. Jag älskar varje besök hos Bm :) och imorgon är de v 34 (33+0) :) helt underbart .. Snart om ca 48 dagar imorgon :) eller kortare eller längre.. Men spela roll, varje vecka innebär ett steg närmre vårat lilla älskade barn ! Men imorgon blir de bara jag som åker o lyssnar på lillen ... Lite tråkigt men så är de ibland då inte alltid sambon kan pga sin dåliga eftermiddags vecka ! Men han får ju höra sen ;)

Sen ringde min läkare oxå, 100 mg levaxin nu.. :( nåja så länge skiten går ner är ja glad. Men jag hatar verkligen att trycka i mig medicin o även om de säger att de är för mitt bästa o barnets så är de endå jobbigt att ha en sjukdom som ingen ser o kan förstå .. Den är så dold ! :(

Nåja slänger upp bilderna på de som beställts.. :) eller de ska beställas :D ..

Säger iaf god natt redan nu o ha en fortsatt fin kväll :)



Av Nina Larsson - 21 januari 2014 09:10

Vilken ljuvlig natt som vi kallar ...... Haha jaa vadå ? Först så gick jag som sagt med lilla Dante ut så han fick kissa igår kväll, la mig under täcket o gör ja var så trött, då blir ja pigg, börjar surfa mm .. Klockan blir mot tolv, la bort ipaden .. Då kommer älskade sambo hem så klev upp o åt lite smörgås med han o jyra på.. Vi la oss i sängen o så börja ja spela jelly splash :D bebisen böka runt i magen som en annan jag vet inte vad :D hela familjen vaken förutom en snarkande hund..

Somna kl 02.30, sen har Dante hoppat ner o upp i sängen som en annat pucko vilket han aldrig gör.. Så vid halv fem sa ja åt han o fick gå på toa .. Sen halv åtta så hoppar han upp på min mage o tur han är liten hund så de kändes knappt men ja vaknade ju.. Ögonen står i kors så bara kliva ut o tog ut han !

Så har ätit frukost .druckit kaffe o sitter nu i mitt soff hörn o tänker på hur man kan möblera om i vårat vardags rum .. Ska höra vad sambon hade oxå för någon ide ;) om den är bra :D haha ..

Sen ringt till min Bm o fråga om hon kan se mina tsh prover som är lämnat förra veckan då jag har ett pucko till läkare som inte bryr sig o verkar va helt tafatt när ja frågar om de kan va skada för barnet, växer de för dåligt, kan barnet få min sjukdom ?? Men hon bara sitter som o halv flinar o menar på att "jaa de vet man ju inte " .. Klart jag är orolig o jag som inte ens kan bli gravid eller en mindre chans pga sjukdomen ! Jävla pucko .. Så min Bm som jag tycker så mkt om har nu skrivit ett ordentligt mejl att hon ska ringa upp mig mm .. Detta är de enda som gnager mig, att sitta o äta medicin och då blir proverna bara högre o ingen som verkar bry sig ! Då referens värdet ska ligga under 0.2-2.0 .. Och mitt är mer ön över !! Nåja jag orkar nu inte brusa upp mig .. Men de känns bars inte kul o klart den älskade i magen mår bra o de visar ju sig på alla kontroller hos Bm o imorgon ska vi dit igen :) blir nog att jag far själv denna gång då Jimmy jobbar så knäppt .. Men jag längtar så efter o få höra de lilla hjärtat slå.. Fatta 49 dagar kvar !!!

Men jag vill ju bara inte att barnet ska ha denna auto immuna sjukdom o behöva äta medicin från start .. De känns inte roligt ! :(

Så här ser ju vardags rummet ut hos oss, litet med mkt saker.. Men den vita lilla byrån ska iaf bort sen när vitrinskåpet kommer .. O som sagt båda vill möblera om, men de känns nog som en liten dålig ide med tanke på hur stor soffa vi har som tar upp hela vardags rummet.. Men jag har en plan ;) haha .. Sen angående inredning så vet jag inte egentligen vad jag har för stil ? :D gillar slöt möjligt o gillar att blanda..

Nåja ha en fin dag alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards