seeyaaa

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Nina Larsson - 20 januari 2014 22:13

Näe nu måste jag sluta kolla på inredning,inspiration, tips och idéer och sitta här hemma o se allt man vill göra.. Jag blir ju snart galen o sitta o vilja trycka på "beställ" knappen på jotex,ikea,barn saker haha.. Vilken tur att jag inte trycker på "köp" :D skulle bli dyrt..

Jag är så förbaskat sugen på randiga gardin kappor o älskar stjärnor.. Ska ta o kolla på tyger o sy egna gardin kappor o kudd fodral tror jag :) bilderna nedan visar .. Visst är de fint ? :) så stil rent o de där sovrummet med stilen är mkt jag.. Jag drömmer mig bort ofta men jag ser ofta till o göra de till verklighet ! :) och pengar lägger jag gärna på min hobby ...

Och nu måste jag ta ett snack med sambon om vitrinskåpet.. Skjuter för mkt på de o vet att de kommer bli så förbaskat fint o med spotlights samt ska jag köpa såna där Ikea lådor :) fy fan de är så snyggt i min skalle .. Ni skulle bara veta :D och jimmys alla fina glas då han är som en "samlare" .. Läckert !!

Och idag är de exakt 50 dagar tills bebis ska komma , jag har tänkt mkt ikväll vem de är som bökar på i magen .. Gud så vi älskar dig !! Jag vill så gärna se dig,hålla om dig o höra dig gny :) älskade Lill pyr i magen ..

Nu ska jag ut med lille man på gården så han får snabb kissa innan vi ska lägga oss i sängen o sova, ögonen känns tunga o trötta ikväll ! Drömma mig bort bland inredning :D

Av Nina Larsson - 20 januari 2014 19:27

Nu har jag varit hos svärmor o gogglat mig runt på en massa inredning , texter,bilder o liknande o för varje bild o ide jag får i skallen desto jobbigare blir de för mig.. O speciellt nu när man bara sitter här hemma o inte gör något vettigt ! Hade nå gamla Ikea ramar som jag lagt in nå fina ugglor ja hitta samt en text som jag vill ha ovanför spjälsängen eller ett kommande barn rum ;) alltid en början på något stort :) men behöver lite mer tavlor till ett annan projekt jag har i mina tankar !

Men dagen har varit mkt fin, varit hos svärmor som sagt halva dagen.. Sen hos mina föräldrar o nu hemma i mitt soff hörn :) de enda som saknas är sambon som är o jobbar.. Nu ska jag slappa framför tvn o bara vara.. :)

Trevlig kväll alla :)

Av Nina Larsson - 20 januari 2014 10:14

Rubriken stämmer in .. Tempen visar lite mildare hos oss jämfört med igår men man förfryser ju lungorna och så jag har fått skratta åt vår lille man Dante på fyra ben.. Som sagt han är inte förtjust i kyla men de är väl ingen hund typ.. Men han är så förbaskat rolig att han som "dansar" sig fram o svänger med baken höger,vänster o som små springer :D o när ja börjar skratta så kan han stanna upp o vända sig snabbt o se så där busig o "vad fan skrattar du åt,de är kallt " :D

Ajja, ätit frukost o kokat kaffe i den vanliga ordningen.. Ska tamefan knäppa sängen så ni får riktigt se hur jag sover :D i natt har jag sovit skit bra.. I sängen tillsammans med bästa sambon ! Men de är pga riktigt ordentligt med kuddar o så tog jag soffans ena rygg stöd o ha under benen så jag får upp bäckenet .. Fy fasen så skönt.. Somnade direkt som ett litet barn :)

Annars vet jag inte vad dagen erbjuder då sambon jobbar sin eftermiddags vecka :( funderar på att fars o jyra med svärmor o så skriva ut lite bilder samt göra en egen tavla hade jag tänkt med egna texter mm :)

Och vi ska väl snart fara o kika på vitrin skåpet, vi skulle ha en ny tv bänk oxå.. Men då både jag o Jimmy gillar vår tv bänk som vi har redan så ska vi bara ta o måla om dem vit :) billigt o enkelt :)

Hittade mer inspiration till ett barn rum igår.. Eftersom de är en gosse vi väntar på så älskar jag allt med blått,grönt,turkost,stjärnor,moln,ugglor, ris lampor mm .. Detta är något i min stil i bilden :)

Nåja nu ska ja dricka klart mitt kaffe, känna bebisen busa , hunden som vill busa o så en dusch, jyra med sambon mm :) ha en fin måndag alla <3

Sen en annan fiffig grej som jag tycker är fint , göra en egen tavla med knappar :) men jag tycker lite allt möjligt är fint haha

Ovido - Quiz & Flashcards