seeyaaa

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Nina Larsson - 6 januari 2014 19:20

Dom är ju väldigt söta dessa tossor som min kära mamma hittade o bus enkla.. Om man kan sticka :-D så här får ni hur.man gör dom o hur de ser ut :-)

Har haft mina föräldrar på besök.. Bjudit på thé o nybakt bröd.. Var mkt uppskattat !.:-) ska imorgon iallafall åka o hälsa på mitt jobb o skriva klart föräldraledighets ansökan färdig.. Och imorgon börjar även sambon o jobba ...:-( så jäkla tråkigt...o vad fort 17 dagar gick.. Herregud ! Sen på onsdag är de bm, torsdag möte på kommunen o höra om 100% till alla :-) så när man kommer tillbaka från föräldraledigheten så kanske man fått mera % än det jag har idag :-) så himla roligt att detta sker.för alla:-) rättvisa är bra.. !

Nåja se lite mer tv med fötterna i högläge o känna när bebis lever bus då man varit.igång .. Sen ut med vovve ! <3.


Av Nina Larsson - 6 januari 2014 16:45

Ni tror inte att de blev dom där baguett smörgåsarna igår iallafall.. Haha dock kl 01.00 på natten.. Inte bra men de åker bort sen ;) hihi vi blev hungrig igen o så såg vi en svenska film som ja tyckte var helt värdelös.. Men såg nog halva, somnade kring 02.30 .. Vet inte, men jag har de sista dagarna varit vaken svin länge .. De är ju inte likt mig o sovit då längre och utan mkt spring upp på toa ! Skumt !

Men vaknade halv elva idag, så klev upp.. Tog mig något i magen, medicinerna o vitaminerna ! Sen en promenad med min lilla fyrbenta.. Men pappa fick plocka upp oss efter halva vägen då de var snor halt o slaskigt o mina höfter höll inte o gå hela vägen.. Jag blir så jävla arg när de blir eller är så här.. Men bars härda ut o snart ev är de ju borta :) så jag jyra på där ett tag innan de blev hemåt o börja baka mat bröd.. Har gjort dubbel sats, så på 1 liter gjort "släta vete bullar " .. Enkelt o gott :) egentligen är jag en tjej som gillar mörkt fiber bröd.. Men de är gott detta med :) receptet ska ni får..

Sen så hade mina föräldrar ätit korv soppa igår så fick hem till mig o Jimmy idag.. Så de har jag iaf ätit med nybakt bröd o ost på... Fy Fabian så gott :) men nu är jag tame fan helt slutkörd ska ni veta o fötterna är som ballonger.. Så högläge !

Ska sen visa de där baby tossorna jag berättade om oxå igår.. Tog bilder med telefonen så de lägger jag upp sen då ja nu skriver från ipaden ! :)

De enda som ska göras här hemma är att Jimmy ska dammsuga o så ska jag sen hänga upp tvätten.. Men nu först en vila .. Jo o så packa bröden i påsar när de svalnat ordentligt :)

Angående bröden, de är ju som ett standard recept .. Och så har jag efter penslingen med ägg strött på de jag hade hemma som fiber havregryn o sesamfrön :)

Ovido - Quiz & Flashcards