seeyaaa

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Nina Larsson - 14 januari 2014 22:41

gud så tiden går fort.. Mitt hjärta började gå helt plötsligt snabbare av tanken att om ngr veckor är vi föräldrar, ett litet barn som vi skapat.. Helt otroligt, jag blir så berörd av känslan.. Känslan är obeskrivlig.. Den är så stor ! <3

Idag har jag haft en jobbig.dag, känt mig som ett över trött barn.. Inte en enda blund på hela dagen.. Så nu har jag i princip varit vaken 24 h ! :-S har ju sett tv o vilat på soffan,gått mm och så mkt jag gråtit..

Sen kom sambon äntligen hem o så blev man lugn o glad.. Han har masserat ryggen.. Men de börjar va värre i fogarna o hela ryggen.. Får se hur denna natt ska bli ! Hoppas på någon timmes sömn.. Ska imorgon o lämna prover på vc,.till jobbet en snabb sväng o söka semester ! :-) så man sparar föräldra dagar ! :-)

Sen hem o vila, tillbaka till Kalix o se när sambon ska.använda sin julklapp han fick av mig.. En tatuering o tid kl 16 ! Kan säga att han uppskatta den julklappen riktigt mkt :-)

Sen är de min tur efter bebis ankomst.. Så ska även försöka imorgon köpa lite salvor mm på apoteket ! :-)

Nu ska jag försöka lägga denna eller dessa 2 negativa dagar åt sidan o önska de positiva ska komma nu..

De som känns mest bäst.är att bebisen i magen har visat sig hela dagen med rörelser och en bästa vän dante som legat vid.min sida <3

God natt alla.. Visar skillnaden på 10 veckor..

Av Nina Larsson - 14 januari 2014 05:32

Jag sliter fan av mig håret snart eller blir helt dum i skallen.. Sen kl 22 igår så har jag försökt få sova.. Testat med en lång o varm dusch även,förflytta mig.till vardagsrummet med alla jävla ställningar för att inte heller väcka sambon som ska o jobba.. Jag är så trött så ni fattar inte..

Jag är så trött o har värk att jag känner mig spy färdig.. Sista valet nu är sitta rakt upp, slappna av o.försöka åtminstone få en timmes sömn.. Så kanske jag sen idag får sova eller till kvällen..

Eller kliva upp nu direkt o slippa känna detta..




Ovido - Quiz & Flashcards