seeyaaa

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Nina Larsson - 22 januari 2013 20:58

Blev en delad tur idag som sagt o imorgon 7-15.30 ! :-) har haft en bra dag, men på slutet av kvällen tog energin slut.. Trötta o brännande ögon ! Ska bara se lite tv, ta en kvälls dusch o sen sova..

Haha o ja hittade min gamla pyjamas skjorta hos mina föräldrar.. Älskade nalle puh när ja va liten o gillar han än idag.. Så tog hem den o tvätta.. Mysig är den.. Haha I'm sexy and I know it :-p

God natt alla !

Av Nina Larsson - 22 januari 2013 12:40

Har hunnit med ett jobb pass 7-11 ,skulle ha gått till tolv.. men fick ta o sluta tidigare för ska sen tillbaka kl 16 ! Fick lite mera timmar samt ett till pass på torsdag.. då har jag som nästan fått ihop timmarna för dom 2 dagarna jag var borta förra veckan i feber  ! Känns bra ! Sen är jag på ett strålande humör, kanske för att solen skiner :D ?


Har haft lite värk i ryggen o knäna idag men de har som sprungit bort då lyckan har infunnit sig hos mig.. en bra dag, än så länge ! Bestämde mig för att ta en promenad på isen idag med, idag landade de på ca 45 minuter o så han ja även ta lite bilder.. Laddade ner igår en app som heter "pic collage " tror ja de var.. var inte riktigt den jag var ute efter, men de funkar ! Var ganska enkelt ! :D 


Däremot hade jag svin svårt för att sova igår kväll, trodde jag aldrig skulle få sova.. döds tyst här hemma då sambon jobbar natt o de värsta ja vet är att vara ensam o speciellt sova ensam.. Nåja tur husdjuren finns ! :) Sen varmt o inge trött helt plötsligt.. så fått mig 5 timmars sömn och ändå pigg o glad idag ? Kanske har varit pga mig ledighet i helgen ? :) vem vet.. 


Men ha en fin dag alla glada   


 

Ovido - Quiz & Flashcards