seeyaaa

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Nina Larsson - 1 januari 2013 21:01

2 bilder tog jag på mig själv iaf haha.. Nu snart ut med lill vännen o sen soova. God natt !

Av Nina Larsson - 1 januari 2013 18:58

Då var de ett nytt år, Igen.. men nya tag o prövningar ! Hade en riktigt fin nyårsafton, en av dom bästa måste jag säga.. Dagen började med att jag klev upp kl 10, tog en morgon promenad till mina föräldrar , där jag sen for till kalix en sväng med bussen.. orkade ej ta bilen då de var så dåligt väder.. Var sista minuten shopping samt på systemet.. sen åkte jag hem o började fixa mig, var som ett yr varv här hemma o jimmy hade de riktigt roligt åt mig :D


Sen åkte vi till min svärmor där de blev en UNDERBART god middag som bestod av hasselbackspotatis , oxfile o en massa gott o som avslutades med en super god pannacotta ! Var så gott att jag trodde där ett tag att snart rullar jag fram haha.. Gick väldigt segt sen att börja dricka ngn cider .. :D Så tack för den goda middagen som var i ett gott sällskap ! :)


Efter de så gick jag till jimmys kusin där nyårs festen skulle vara ! Var riktigt roligt,blandad ålder, alla verkade ha de super trevligt .. man var kring bra människor ! :) Sen vid tolv slaget gick en hel massa människor ner till jimmys morbror, där vi firade in det nya året och fick fira den tillsammans med den personen jag älskar mest, jimmy kysste mig just innan års bytet o efter.. Haha trodde där ett tag att han skulle fria :D Men de var så fint ! 


Sen de pinsamma, jag hade köpt en liten champange flaska som jag tog med mig o alla hade stora o ingen ville ha från min lilla haha :D Jaja.. 


Sen gick vi tillbaka o firade, vid ca 3-3.30 avrundade vi hemåt .. Gick hem o åt, sov ! Känns i kroppen idag, men de är ju bara nyår en gång om året.. Sen har formen varit bra, men trött.. Har varit på 2 sköna promenader med min underbara vän Dante som fick igr tillbringa nyåret hos mina föräldrar.. Han är en sån tuffing att han bryr sig inte om raketerna ! :) Så de är riktigt skönt.. 



Nu är jag ledig fram till helgen o de ska bli grymt sköööönt ! Imorgon ska jag o dante till kalix där han ska på hundvård, jag ska o lämna en timrapport samt hämta ut med mag medicin till Dante ! Sen blir de hem o börja fixa här hemma,städa bort julen.. Ta lång promenader med dante om vädret är lika fint o skönt som idag ! :)


De var de ja hade på hjärtat , synd bara att de inte blev ngr bilder sen igår ! Nåja .. hoppas alla hade en fint nyår ! 




Ovido - Quiz & Flashcards