seeyaaa

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Nina Larsson - 14 januari 2013 20:52

Behöver väl inte skriva så mkt förutom att dagarna som passerat har jag spenderat på jobbet i den vanliga ordningen, däremot har dagen varit mkt kämpigt.. bitit hårt i käkarna för att ej visa hur ont jag har haft, har bara velat skrika o gråta ut smärtan i ryggen.. men till slut var jag tvungen säga o fråga om värk tabletter .. skakade hela jag inombords och smärtan har spridits sig över hela kroppen. Så de var skönt att jag slutade tidigt.. 


Gick hem o la mig, somnade i 2 timmar.. vaknade av att jag var dyngsur i svett och hade världens hjärtklappningar o trodde ja hade försovit mig från jobbet?? normalt.. näee ! Känner att jag har en enorm inre stress o vad de beror på vette fan? Sen känner ja mig som en fet padda som rullar fram , pms! 


Gick ut med vännen iaf, handla mat och gjorde köttfärssås o spagetti till middag och sen kom snälla annelie förbi med HELA sin garderob i stort sett haha och lampan jag har köpt av henne.. varit så himla glad och så fina kläder ! Tack åter igen kära vän   


Sen gett kläder åt fina svärmor som oxå blev hel nöjd ! :) Alltid kul.. Så nu ligger jag i sängen och ska strax sova, himla trött.. men imorgon är ja ledig och de ska spenderas i lugnets tecken.. sen 3 arbetsdagar tills man är ledig sin helg.. ska bli underbart skönt !! :)



God natt alla   

Ovido - Quiz & Flashcards