seeyaaa

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Nina Larsson - 15 januari 2013 10:32

Känner mig jätte nere idag o de beror på att jag har sån intensiv huvudvärk att lilla minsta jag gör så känns de som att skallen ska sprängas och de gör mig trött samt värken .. Min lediga dag går åt att göra ingenting för att man inte har ngn kraft alls ! Så roligt liv att man bara blir deppig av det.. 


Nåja, har försökt bota med frukost,kaffe,panodil och snus samt en varm dusch ! Men inget verkar hjälpa .. Ska försöka dra på mig ett nytt ansikte, dricka mer kaffe o vatten.. Få se annars va dagen har att erbjuda! Blir nog ett besök hos grannen när hon har tid, kika hur hon har fått de o svammla lite ! Är bara en trappa ner så de måste jag väl orka :D


Imorgon är de jobb igen som gäller,ett 7-12,torsdag en delad tur och fredag 7-14... Helgen är mkt efterlängtad måste jag säga ! :) Hoppas man mår bra o orkar gör nå kul .. 



Ni andra få ha en bra dag   

Ovido - Quiz & Flashcards