seeyaaa

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Nina Larsson - 7 januari 2013 22:12

Slänger upp ngr bilder sen förra året som jag hittade på digital kameran, lägger bara upp lite bilder på mig o jimmy, då jag ej vet om jag får eller kan lägga upp på andra då kanske inte alla vill de  :) Blir se lite tv o sen sova eller försöka hålla mig vaken tills min kära sambo kommer hem ! :) Annars har ja jobbat hela helgen och idag .. men imorgon ledig o önskar mig själv en feeeeet sovmorgon DELUXE ! Sen är de jobb igen.. haha :D God natt alla !

 

 

Med brunt hår, som jag var så missnöjd med.. aldrig brunett igen !! :)

 

 

Jag nyår 2011/2012

 

 

En tidig morgon kl 06.00 om jag minns rätt, kameran låg framme o hade precis fått den så ville testa :D

 

 

Steker i solen sommaren 2012


 

Midsommar tror jag detta var 2012 och hade precis blivt "riktigt blond igen" :)


 

Haha inte världens finaste bild, o sorry jimmy.. men tycker den är ganska charmig.. en dagen efter bild :D


 


Älskade jimmy på sin 25 års fest som jag gjorde , även den dagen då vi gick ut med att vi skulle förlova oss :)



De var dom bilderna.. 

Ovido - Quiz & Flashcards