seeyaaa

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Nina Larsson - 11 januari 2013 13:02

Idag har jag vaknat halv tio, låg och drog mig i sängen bredvid mina två kära,sambon o hunden ! Tog en kort promenad med dante, gav han mat o sen tog jag mig en dusch.. som förövrigt var svin kallt.. så less att de nästan alltid ska vara kallt vatten när man ska duscha o framförallt längtar efter en ! Käkade lite frukost och pussa hej då till min kära jimmy som skulle o jobba 12-18 idag.. 


Seni brist på annat så tog jag o dante en promenad kring byn idag med, så härligt ute.. rosiga kinder o knastrande vitt hår ! Så nu ligger dante o vilar under sängen o jag ligger i sängen o vilar mig en stund, ska själv o jobba 16-21 ikväll, imorgon 7-11,söndag 7-12 och måndag 7-12 .. tredje helgen, men grymt skönt med korta dagar på en helg.. för bra för att vara sant.. hade gått en delad tur på söndag men snälla som dom var så fick jag bara ena passet , just pga att jag har jobbat så mkt.. ibland kan de vara skönt att få jobba korta turer, men skulle de nu krisa sig så visst ställer jag upp ! :)


Sen nästa vecka är jag ledig tis-lör-sön ! :) En fri helg, gud va skönt.. då ska jag försöka hinna umgås med mina vänner, kanske ev få åka skoter om pojkvännen har fixat sitt styre på skotern samt bränsle slangen ! Göra ngt kul istället för de gamla vanliga, sova,vakna,äta,ute med hunden,jobba,vila,se tv, sova .. ja ni vet :D


Lät ju mindre kul haha.. 


HA en fin dag alla !Trevlig helg ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards