seeyaaa

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Nina Larsson - 17 januari 2013 23:16

sova, varmt över allt, skallen dunkar o svettas som en gris.. värk i hela kroppen ! Är helt slutkörd känner jag och de enda man gjort är att stirra i väggen o tvn !   


Började skriva ett långt inlägg om allt som rörs sig i min hjärna, men kände efter att jag läste igenom de att jag behåller de inom mig.. 


Bara bita ihop o ta dagarna som dom kommer o försöka tänka positivt samt börja nu göra saker ja mår bra av ! Denna vecka har varit en dålig vecka hittils, trött,nedstämd , värk och dels pga feber som kom så plötsligt. Suttit och kollat på utlandresor, sista minuten.. komma bort ett tag, andas annan luft,se annat, äta ngt annat.. vad som helst! Behöver en brejk från allt.. rensa skallen på onödiga ting ! 


 


God natt

Av Nina Larsson - 17 januari 2013 15:15

Haha känner mig äcklig,fet,ful o hängig,less o allmänt bitter.. Så varnar er för den groteska bilden.nedanför !

Av Nina Larsson - 17 januari 2013 12:17

Ville verkligen inte detta, vara sjuk.. Jag har så ont i skallen att ja vet snart.inte va jag.gör Ligger bara i sängen för ja orkar inget annat...blir hemma imorgon.med så man orkar hitta på nå kul i helgen.! de är väl tänkt att när man väl är ledig så ska man bli sjuk..

Så jävla.typiskt Men vill däremot.säga att.ja har världens bästa.pappa som tar ut Dante.. Näe usch detta var inge kul, tappar massa timmar,pengar o roligheter i helgen.. Nåja men man måste ju tänka på sig själv oxå .. Men de är svårt när man är jag !


Ha en.bra dag alla !

Ovido - Quiz & Flashcards