seeyaaa

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Nina Larsson - 2 januari 2013 21:30

Idag vaknade jag kl 8, men bestämde mig för att slå på tvn o bara mysa i sängen med katten o hunden innan morgon promenaden med lill vännen.. Vid halv tolv åkte jag o dante till kalix där jag handlade mat, sen for vi vidare till Maries hundvård och medans dante var där o blev fin så gjorde jag en massa ärenden ! 


Sen hem och packa upp allt,lagade middag som blev tacopaj med sallad o gräddfil ! Gott som bara den men ack så mättande ! :D Sen varit på promenad med vännen .. varit förbi föräldrarna o tog tummen ur och började städa bort julen här hemma, ska fortsätta imorgon oxå ! Orkade inte allt.. men de blev ljust o fint ! Nu ligger jag i sängen o lyssnar i bakgrunden på Alvin o gänget :D Blir en tidig kväll o sova.. 


Så underbart skööönt att bara vara o ta de lugnt även om de finns en hel del o göra här hemma.. men vila kroppen o själen från allt ! Måste dock i veckan fixa så att tvättmaskinen kommer hem,sen ev fara på ikea o använda vårat presentkort på 400 kr .. tänkte köpa en ny byrå till köket ! :) En vit .. 


Annars inget, jobbar lördag 7-16.30 och söndag en delad tur ! :) Fint för då lär ja vara utvilad .. Sen sitter jag o funderar på en massa andra planer inför detta nya år ! :) 


Nåja, god natt alla <3



Ovido - Quiz & Flashcards