seeyaaa

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Nina Larsson - 10 januari 2013 19:06

Vaknade idag HALV TOLV, rena paniken och sån huvudvärk så de går inte att beskriva och samma med min sambo, så vi har varit som katt o råtta här hemma.. båda lika sura ! Men de gick över .. jag tror de är ngt med lägenheten som gör de med tanke på att jag eller vi vaknar oftast med huvudvärk. Är ganska less detta och skulle vilja ha ngt nytt.. 


Så var tvungen att gå ut på en uppfriskande promenad kring byn med Dante och se ifall de släppte och de gjorde de.. sen började jag fundera om de kunde bero pga att jag ej hade druckit kaffe.. men gick till mina föräldrar o slappade ett tag innan de blev hem o vänta på att den tredje maskinen skulle installeras.. kör en genomgång nu så den blir fräsch ! :) Håller tummarna nu att denna funkar, för annars sliter jag håret av mig ! 


Men nu har denna jävla huvudvärk kommit tillbaka igen :( blir kl 20.00 och se nya avsnitten av lyxfällan .. Imorgon blir de att kliva upp i tid, ta en kaffe nere hos grannen josse, sen jobba 16-21 och resten av helgen ! :) Tredje helgen på raken.. suck, men de ger pengar ! :D


Slänger upp två bilder, är hockey ikväll här hemma så jag ska snart pysa till sovrummet .. 


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards