seeyaaa

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Nina Larsson - 18 januari 2013 16:12

Fick hem ett blombud med vas och alltihop, haha som vanligt blir jag alltid lika glad, som ett barn på julafton ! Kände på mig att de skulle vara från min älskade pojkvän, men när jag öppnade så stod de inget på kortet.. bara "till dig" .. haha fick ju hjärt snurr o blev nervös vem de då var eller om jimmy hade missat att skriva ngt.. ringde svärmor som även är budet haha o frågade för vågade inte ringa till jimmy :D Hon sa att de var från han.. var så glad att jag började skaka o världens leende o samtidigt hade jag mina föräldrar här.. Mamma sa att han ska ja hålla hårt om, och de är ju självklart !


De hela roliga var ju att i förrgår fick ja rosa tulpaner av han och la upp på facebook för att visa hur fina dom var då de flesta jag har haft har vissnat efter ett dygn ! så nu var jag ju tvungen visa dessa nya, knäppt nya kort på hur de ser ut på byrån i köket ! :) 


Känner mig betydligt mer gladare o piggare .. endorfiner från öronen till fötterna! Tack min älskade sambo,bästa vän och mitt allt.. Jag älskar dig   


 

Med blixt 


 

Utan blixt !


 


Dom är helt underbara o jag ÄLSKAR dessa färger   

Av Nina Larsson - 18 januari 2013 11:33

Inatten har varit tung o jobbig, febern har verkligen visat sitt rätta jag och inte nog med de att man är som en 90 åring tant med värk dygnet runt .. gör ju heller inte saken bättre att man får stela leder. Huvudvärken sitter kvar och envis är den fan och pms besvären består till gånger 1000 ! De är så kul och vara tjej.. 


Men jag är glad att de börjar bli bättre här hemma, jag är less o känna mig inlåst och fast.. men de har verkligen behövts oxå , som jag känner nu.. kroppen säger ifrån .. bara jag som inte vill lyssna på den och kör järnet.. fullt ut ! Men de är heller ingen som tackar mig för de, att ja sliter ut mig.. 


Idag skulle jag ha jobbat till 14.00 och detta blir min lediga helg på 1 månad .. FATTA underbart !! Jag har längtat efter den och jag hoppas att jag mår SUPER bra imorgon, Jag ska va helt frisk imorgon ! FÖr jag har verkligen inte tänkt sitta inne då.. 


De är så mkt jag vill göra så ni förstår inte, jag vill ut på promenad, jag vill testa åka skridskor, jag vill ut o åka skoter, grilla korv, jag vill umgås med vänner, jag vill klä upp mig, ja vill shoppa, jag vill partaja , jag VILL GÖRA ALLT och lite till ! :D 


Är även efter kl 14.00 idag ledig fram tills på tisdag kl 07.00-11.00, jobbar onsdag 7.30-15.30, sen lördag en delad tur och söndag 12-20 ! :) Har lagt mig tillgänlig fredag oxå en dagtur .. Har bara schemat till den 27 januari och sen blir de nog att springa via sms igen om man nu inte lyckas få sig ett nytt vik tjänst ! :)


Känner mig mkt gladare o positivare idag än igår och resten av veckan.. Nåja ha en underbar fredag alla   

Ovido - Quiz & Flashcards